کد خبر : 14773
تاریخ انتشار : شنبه 30 فروردین 1399 - 17:23
-

رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: با تکیه بر روحیه تعامل و همکاری بین دستگاه ها باید اقدامات جدی برای حل مشکلات مردم صورت بگیرد

رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: با تکیه بر روحیه تعامل و همکاری بین دستگاه ها باید اقدامات جدی برای حل مشکلات مردم صورت بگیرد

ضرورت حل مشکلات مردم با تکیه بر روحیه تعامل و همکاری بین دستگاه ها رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: با تکیه بر روحیه تعامل و همکاری بین دستگاه ها باید اقدامات جدی برای حل مشکلات مردم صورت بگیرد.     حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان شامگاه چهارشنبه ۲۷ فروردین

ضرورت حل مشکلات مردم با تکیه بر روحیه تعامل و همکاری بین دستگاه ها

رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: با تکیه بر روحیه تعامل و همکاری بین دستگاه ها باید اقدامات جدی برای حل مشکلات مردم صورت بگیرد.

 

 

حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان شامگاه چهارشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۳۹۹ در جلسه ی پیرامون بررسی مشکلات شهرک یاسر شهرستان امیدیه با حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان، حجت الاسلام علیزاده امام جمعه امیدیه، میرزایی فر رئیس دادگستری ، کریمی دادستان و تعدادی از مسئولان این شهرستان در دفتر امام جمعه امیدیه برگزار شد بر ضرورت حل مشکلات مردم با تکیه بر روحیه تعامل و همکاری بین دستگاه ها تاکید کرد و گفت: مردم ولی نعمت ما هستند و حقوق مردم باید با تکیه بر روحیه تعامل و همکاری بین تمام دستگاه ها مورد توجه قرار گیرد و فرصت خدمت رسانی به مردم را مغتنم شمرده و اقدامات جدی برای حل مشکلات آنان صورت بگیرد.

وی افزود: باید با تدابیر لازم و همکاری و استفاده بهینه از ظرفیت مردم شهرک یاسر جهت حل و فصل مشکلات این شهرک در اسرع وقت اقداماتی صورت بگیرد و موانع بوجود آمده مورد بررسی و با همکاری دادگستری این شهرستان رفع شود.

حجت الاسلام و المسلمین مرادی در ادامه اظهار داشت: دستگاه قضایی خوزستان از مدیران انقلابی که با کوشش و همت شبانه روزی خود جهت خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات آنان در این استان تلاش می کنند حمایتهای لازم را از آنان بعمل می آورد و با مدیرانی که در خدمت رسانی به مردم کوتاهی کنند برخورد قاطعی خواهد داشت.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان از اقدامات مطلوب دستگاه قضایی خوزستان در حل و فصل مشکلات مردم استان تقدیر نمود و بر لزوم رفع موانع و حل مشکلات شهرک یاسر امیدیه تاکید کرد.

در این جلسه که تا نیمه شب ادامه داشت حجت الاسلام و المسلمین مرادی رئیس دادگستری خوزستان پس از استماع صحبتهای تعدادی از مردم شهرک یاسر امیدیه و همچنین گزارشهای رئیس دادگستری ، دادستان ، امام جمعه و تعدادی از مسئولان این شهرستان پیرامون مشکلات این شهرک ، نسبت به پیگیری و رفع موانع و مشکلات شهرک یاسر دستورات لازم را صادر نمود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.