کد خبر : 17515
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 تیر 1399 - 4:19
-

رئیس هیئت هندبال خوزستان: هندبال خوزستان نیازمند توجه صنایع نفتی، پتروشیمی و فولاد است

رئیس هیئت هندبال خوزستان: هندبال خوزستان نیازمند توجه صنایع نفتی، پتروشیمی و فولاد است

ئیس هیئت هندبال خوزستان با اشاره به مشکلات اساسی برای توسعه در خوزستان گفت: هندبال خوزستان باوجود ۲ تیم لیگ برتری نیازمند توجه ویژه صنایع نفتی، پتروشیمی و فولاد است. سروش کجباف اظهار داشت: بیماری کرونا شرایط خاصی را بر ورزش تحمیل کرده بود. پس از مدت‌ها، سالن‌های ورزشی هندبال بازگشایی شده ولی همچنان نگران

ئیس هیئت هندبال خوزستان با اشاره به مشکلات اساسی برای توسعه در خوزستان گفت: هندبال خوزستان باوجود ۲ تیم لیگ برتری نیازمند توجه ویژه صنایع نفتی، پتروشیمی و فولاد است.
سروش کجباف اظهار داشت: بیماری کرونا شرایط خاصی را بر ورزش تحمیل کرده بود. پس از مدت‌ها، سالن‌های ورزشی هندبال بازگشایی شده ولی همچنان نگران سلامت ورزشکاران هستیم.

وی افزود: تمرینات را با رعایت پروتکل‌ها شروع کرده تا بتوانیم حضور قدرتمندی در مسابقات لیگ برتر پیش رو در دو بخش آقایان و بانوان داشته باشیم.

این مسئول اظهارداشت: کرونا و شیوع این بیماری بسیاری از مسابقات هندبال در رده های سنی مختلف را در استان لغو کرد. در حوزه سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان برنامه های منظمی برای این ۵ ماه اول سال تدوین شده بود که شرابط کرونا آنها را با مشکل روبرو کرد.

رئیس هیئت هندبال خوزستان تصریح کرد: فعالیت هیئت‌های ورزشی هندبال در شهرستان‌ها از اول خردادماه تحت پروتکل‌های بهداشتی به صورت محدود آغاز شده است. بازیکنان و تیم‌ها به صورت انفرادی به تمرینات می‌پردازند تا بتوانند آمادگی بدنی را حفظ کنند. تمرینات بازیکنان به صورت محدود تحت نظارت مربیان و بیشتر به صورت مجازی برگزار می‌شود.
وی با اشاره وجود مشکلات اساسی در توسعه این ورزش افزود: برای حل این مشکلات گام‌های خوبی از سوی نمایندگان و اداره کل ورزش و جوانان صورت گرفته است.

این مقام مسئول با انتقاد از صنایع مهم خوزستان در عدم حمایت از این ورزش گفت: هندبال دو تیم در بخش آقایان و بانوان در لیگ برتر دارد و یک ظرفیت مهم برای ورزش استان است. لازم است صنایع مهم استان مثل فولاد و حفاری و پتروشیمی مثل بسکتبال و فوتبال از این ورزش هم حمایت کنند.

کجباف اظهار داشت: این ورزش برای تیم داری و بستن ترکیبی قوی نیاز به حمایت صنایع دارد. این ورزش چه در مرکز استان و چه در شهرستان‌ها برای حضور قوی در لیگ برتر نیاز به پشتیبانی دستگاه‌ها دارد

وی درباره عدم فعالیت باشگاه‌هایی همچون ملی حفاری، مناطق نفت خیز جنوب و دیگر باشگاه‌ها در این رشته ورزشی اظهار داشت: استعدادهای خوبی در استان وجود دارد ولی باید حمایت شود. من نباید به عنوان رئیس هیئت هر سال دغدغه اسپانسر داشته باشم.

وی گفت: تمام تیم‌های هندبال استان از بازیکنان بومی هستند ولی مورد حمایت نفت قرار نمی‌گیریم. ولی رشته‌های مثل فوتبال که هزینههای بالای و بازیکنان و مربیان غیر بومی دارند، مورد حمایت قرار می‌گیرند.

کجباف بیان داشت: برای مثال شرکت های سپاهان اصفهان وذوب آهن اصفهان وهمچنین مس کرمان که بخوبی مسئولیت اجتماعی خود را درقبال جوانان استان خود دارند انجام میدهند ودر رشته های ورزشی مختلفی ازجمله هندبال آقایان وبانوان نه تنها درسطح لیگ وبلکه درتمام رده های سنی تیم داری میکنند.انشالله که صنایع استان خوزستان هم نسبت به مسئولیت اجتماعی خود که یکی ازموارد آن همین بحث ورزش وجوانان هست جامعه عمل بپوشانند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.