کد خبر : 11078
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 بهمن 1398 - 8:27
-

رئیس مجلس: وزارتخانه‌ها و مسئولان ‌رسیدگی به وضع مردم را در اولویت قرار دهند / انتقاد از برخی کشمکش‌های سیاسی

رئیس مجلس: وزارتخانه‌ها و مسئولان ‌رسیدگی به وضع مردم را در اولویت قرار دهند / انتقاد از برخی کشمکش‌های سیاسی

رئیس مجلس با انتقاد از ‌برخی کشمکش‌های سیاسی گفت: وزارتخانه‌ها و مسئولان ‌رسیدگی به وضع مردم را در اولویت قرار دهند. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، علی لاریجانی صبح امرو‌ز در حاشیه آیین افتتاح خط انتقال یک هزار و ۳۰۰ میلی‌متری طرح آبرسانی غدیر به شهرستان شادگان ضمن تبریک ایام

رئیس مجلس با انتقاد از ‌برخی کشمکش‌های سیاسی گفت: وزارتخانه‌ها و مسئولان ‌رسیدگی به وضع مردم را در اولویت قرار دهند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، علی لاریجانی صبح امرو‌ز در حاشیه آیین افتتاح خط انتقال یک هزار و ۳۰۰ میلی‌متری طرح آبرسانی غدیر به شهرستان شادگان ضمن تبریک ایام دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر دهه بسیار مهمی در تاریخ ایران است، از زمانی که امام وارد ایران شد با حضور خود یک حرکت بزرگی به وجود آمد و با پیشوایی ایشان سرعت مضاعفی گرفت و ظرف چند روز بساط نظام دیکتاتوری شاه برچیده شد.

وی افزود: ملت ایران در انقلاب آرمان‌هایی داشتند که در دوره ۴۰ ساله انقلاب به برخی از آنها دست پیدا کردیم و برخی دیگر در حال طی شدن است یک نمونه از این دستاوردها آبادانی در کشور بود.

رئیس مجلس ادامه داد: همه وزارتخانه‌ها و مسئولان باید رسیدگی به وضع مردم را در اولویت کارهای خود قرار دهند، تعداد تصفیه‌خانه‌ها به دلیل اینکه آب سالم به مردم برسد و اقداماتی که در حوزه برق‌رسانی انجام شده باید بیشتر با مردم در میان گذاشته شود.

لاریجانی ادامه داد: وقتی وزارت نفت گزارش می‌دهد استان خوزستان سهم زیادی دارد و در بقیه وزارتخانه‌ها به همین گونه است که این نشان می‌دهد که آرمان آبادانی‌خواهی انقلاب در بخش‌های مختلف به آن توجه شده است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر امکانات جاده‌ای، برق آموزشی، بهداشت و درمان به روستاها و شهرهای زیادی رسیده در صورتی که در زمان شاه اینگونه نبود. به این نکته باید توجه شود که برخی خدمات انجام شده در فضای غبار‌آلودی که بعضا از خارج کشور اداره می‌شود دیده نمی‌شود.

رئیس مجلس خاطرنشان کرد: گاهی کشمکش‌های سیاسی نیز سبب دیده نشدن خدمات خواهد شد. یک وجه مهم دیگر انقلاب استقلال سیاسی کشور بود، این که ایران در سیاست خارجی مستقل شده بسیار با اهمیت است. اگر خاطرات مسئولان دوران شاه را نگاه کنید می‌بینید که سفیران انگلیس و آمریکا برای کشور تصمیم می‌گرفتند.

لاریجانی با اشاره به قدرت ایران در منطقه بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران به درجه‌ای رسیده که برای خود تصمیم می‌گیرد و کسی در نظام سیاسی آن دخالت نمی‌کند و این از دستاوردهای ارزشمند انقلاب است

وی افزود: در بعد اقتصادی بخشی از راه را طی کرده‌ایم و به بخشی دیگر را باید بیشتر توجه کرد، تحریم‌ها مشکلاتی را برای ما ایجاد کرده اما اگر دست به دست هم دهیم و به سرمایه‌های درونی توجه داشته باشیم در برابر ستم آمریکایی‌ها موفق خواهیم شد.

رئیس مجلس ادامه داد: زمانی بیشتر نیازهای کشور از بیرون تامین می شد اما شرایط تحریم ما را مجبور کرد که به ظرفیت داخل مراجعه کنیم، در این زمان تعداد زیادی از شرکت‌های داخلی فعال شدند و تجهیزات مورد نیاز را برای کشور می‌سازند همچنین خیلی از شرکت‌های دانش بنیان در حال فعال شدن هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.