کد خبر : 19642
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهریور 1399 - 14:19
-

رئیس مجلس: مسئولان دین‌شان را به مردم خوزستان ادا نکرده‌اند

رئیس مجلس: مسئولان دین‌شان را به مردم خوزستان ادا نکرده‌اند

رئیس مجلس با بیان اینکه ما مسئولان نتوانستیم دین خود را به مردم استان خوزستان ادا کنیم، گفت: باید با روحیه دوران دفاع مقدس درصدد حل مشکلات باشیم. به گزارش شبکه خبری خوزستان ، ‌محمدباقر قالیباف ظهر امروز ‌پس از زیارت مزار شهدای گمنام عملیات کربلای ۵ در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی درباره

رئیس مجلس با بیان اینکه ما مسئولان نتوانستیم دین خود را به مردم استان خوزستان ادا کنیم، گفت: باید با روحیه دوران دفاع مقدس درصدد حل مشکلات باشیم.
به گزارش شبکه خبری خوزستان ، ‌محمدباقر قالیباف ظهر امروز ‌پس از زیارت مزار شهدای گمنام عملیات کربلای ۵ در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی درباره علت حضور در استان خوزستان علی‌رغم گرمای بسیار شدید استان اظهار داشت: این حرف تکراری بوده اما واقعیت است، امروز در شهر آبادان نیز خانمی به این مسئله اشاره کردند که چرا با وجود گرما به استان خوزستان سفر کرده‌ام، علت این مسئله این است که ما مسئولان نتوانستیم دین خود را به مردم خوزستان ادا کنیم.

وی با اشاره به اصرار مردم برای بیان خاطراتی از دوران جنگ و ۸ سال دفاع مقدس، گفت: مهم‌تر از بیان خاطرات، این است که به جوانان نشان دهیم، نسل دفاع مقدس در راستای رفع دغدغه‌ها و حل مشکلات تلاش می‌کند، از این رو ما نباید خاطره بگوییم، بلکه باید خاطره بسازیم، لذا امید است بتوانیم با همان روحیه دوران دفاع مقدس مشکلات را حل کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.