کد خبر : 10994
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 بهمن 1398 - 8:14
-

رئیس مجلس به اهواز سفر می‌کند / افتتاح چند طرح عمرانی در خوزستان

رئیس مجلس به اهواز سفر می‌کند / افتتاح چند طرح عمرانی در خوزستان

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر نیرو برای بازدید و افتتاح پروژه‌های صنعت آب و برق خوزستان، به این استان سفر خواهند کرد. سعید رضوانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اعلام خبر سفر رئیس مجلس اظهار داشت ، علی لاریجانی و رضا اردکانیان صبح روز

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر نیرو برای بازدید و افتتاح پروژه‌های صنعت آب و برق خوزستان، به این استان سفر خواهند کرد.
سعید رضوانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اعلام خبر سفر رئیس مجلس اظهار داشت ، علی لاریجانی و رضا اردکانیان صبح روز سه شنبه هفته جاری (۱۵ بهمن ماه) وارد اهواز خواهند شد تا در سفری یک روزه به خوزستان پروژه های صنعت آب و برق این استان را افتتاح کنند.

وی افزود: از جمله برنامه‌های سفر رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر نیرو به خوزستان بازدید از پروژه آبرسانی شادگان، افتتاح پست ۴۰۰کیلووات شهید دقایقی در مسیر جاده اهواز-خرمشهر، بهره برداری از ۱۳۳۰ کلاس درس ساخته شده در خوزستان از طریق ویدئو کنفرانس و شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.