کد خبر : 7992
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 آذر 1398 - 19:22
-

رئیس شورای شهر مسجدسلیمان : احضار شورا به دادسرا را تکذیب میکنم

رئیس شورای شهر مسجدسلیمان : احضار شورا به دادسرا را تکذیب میکنم

تمام اعضای شورای اسلامی شهر با تمام توان در کنار شهردار جدید مسجدسلیمان جهت خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم شریف مسجدسلیمان می باشند.

رئیس شورای شهر مسجدسلیمان احضار شورا به دادسرا را تکذیب میکنم

مشکل شهر ما استخدام نیرو نیست

برخی مقامات نگذاشتند تعدادی از نیروهای بکارگیری شده را تعیین و تکلیف کنیم

به گزارش شبکه خبری خوزستان وحید زمانی رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : اظهارات دادستان مسجدسلیمان در مصاحبه با یک خبرگزاری برایمان عجیب بود ، زیرا هرگز اعضای شورا به دادسرا احضار نشدند بلکه قرار شد یک عضو به نمایندگی با دادستان درخصوص استخدامی ها گفتگو نماید.

وی ادامه داد: ابتدا گمان کردیم ممکن است خبرگزاری شیطنت کرده باشد و جملاتی را بزرگنمایی کرده، اما وقتی هیچ تکذیبی از دادستان محترم نشنیدیم متاسف شدیم، زیرا ضمن احترام به ایشان برایمان سوال پیش آمد که چرا در آستانه انتخابات باید به جامعه و شهرستان مسجدسلیمان التهاب و حاشیه وارد شود و حتی اگر احضاری هم باشد هدف از مصاحبه چه بوده است.

زمانی حموله سخنگوی شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان اذعان داشت : کلیه اعضای شورای اسلامی شهر با تنظیم شکوائیه، این موضوع را از اداره کل دادگستری و در سطح وزارت دنبال کرده و هرگز کوتاه نخواهند آمد ، زیرا مدیران و مقاماتی که با فشار به شهردار وابستگان خود را استخدام شهرداری کرده اند باید پاسخ این اتهامات را بدهند.

رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در ادامه افزود : رسما اعلام میکنم اکثر نیروها توسط برخی دستگاهها و نهادهای استانی وارد شده اند، و بسیاری از آنان را شخص شهردار سابق بکار گیری نموده، که مستندات آن موجود است و ارتباط دادن آن به اعضای پرتلاش شورا در راستای تخریب شورا صورت میگیرد‌، هرچند برخی مقامات نگذاشتند تعدادی از نیروههای بکارگیری شده را تعیین تکلیف کنیم، حال انتظار داریم مسئولین مربوطه در این زمینه ها که هیچ اولویتی در این اوضاع و احوال بد اقتصادی ندارد با تعامل و همکاری دو سویه برخورد نمایند وگرنه کاری از پیش نخواهد رفت.

زمانی حموله در پایان گفت : که تمام اعضای شورای اسلامی شهر با تمام توان در کنار شهردار جدید مسجدسلیمان جهت خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم شریف مسجدسلیمان می باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.