کد خبر : 17771
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 تیر 1399 - 17:14
-

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهرخبرداد

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهرخبرداد

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهرخبرداد: پیک دوم ویروس کرونا بیماران بد حال‌تری به همراه دارد اقدامات خوبی جهت تاسیس بیمارستان ۳۰۰ تخت خوابی بندرماهشهر انجام شده است.   رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر در جلسه شورای سلامت شهرستان بندرماهشهر اظهار کرد: پیک دوم ویروس تغییر ژن داده و عفونی تر شده

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهرخبرداد: پیک دوم ویروس کرونا بیماران بد حال‌تری به همراه دارد اقدامات خوبی جهت تاسیس بیمارستان ۳۰۰ تخت خوابی بندرماهشهر انجام شده است.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر در جلسه شورای سلامت شهرستان بندرماهشهر اظهار کرد: پیک دوم ویروس تغییر ژن داده و عفونی تر شده به همین جهت تعداد بیماران بد حال که نیازمند بستری هستند بیشتر شده است.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم تعداد پرسنل و پرستاران بیمارستان های سطح شهرستان را افزایش دهیم. علاوه بر آن دانشگاه و صنایع موجود در منطقه قول هایی برای تجهیز بیمارستان های سطح شهرستان داده اند.

دکترشنبدی افزود : خوشبختانه بیش از ۷۰ درصد مردم در سطح شهرستان از ماسک استفاده می کنند که همین موضوع عامل مهمی در کاهش تعداد مبتلایان در دو سه هفته اخیر شده است.

وی افزود: پس از مدت ها بودجه مناسبی برای تاسیس بخش nicu دریافت کردیم که در شهرستان وجود نداشت و مناقصه آن نیز امروز برگزار شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بندرماهشهرادامه داد: با کمک نماینده شهرستان و فرماندار اقدامات خوبی برای تاسیس بیمارستان ۳۰۰ تخت خوابی انجام شده است و وزیر بهداشت دستور آن را صادر کرده است.

وی درپایان گفت : برخی شهرستان ها که جمعیت کمتری از شهرستان بندرماهشهر داشتند، بیش از ۸۰۰ تخت بیمارستانی فعال داشتند ولی در شهرستان بندرماهشهر با حدود ۲۸۰ تخت بیمارستانی توانستیم بحران را جوری مدیریت کنیم که فقط ۲ نفر بیمار کرونایی به اهواز اعزام شد.

خبرنگارناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.