کد خبر : 8179
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 آذر 1398 - 8:00
-

رئیس سازمان مدیریت بحران: سیلاب‌های اخیر ‌۳۵هزار میلیارد تومان خسارت وارد کرد

رئیس سازمان مدیریت بحران: سیلاب‌های اخیر ‌۳۵هزار میلیارد تومان خسارت وارد کرد

رئیس سازمان مدیریت بحران: سیلاب‌های اخیر ‌۳۵هزار میلیارد تومان خسارت وارد کرد رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: برآورد اولیه از میزان خسارات سیل در کشور ۳۵هزار میلیارد تومان بود که نیمی از این برآورد به‌صورت تسهیلات و نیمی دیگر به‌صورت بلاعوض بود. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، اسماعیل نجار

رئیس سازمان مدیریت بحران: سیلاب‌های اخیر ‌۳۵هزار میلیارد تومان خسارت وارد کرد

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: برآورد اولیه از میزان خسارات سیل در کشور ۳۵هزار میلیارد تومان بود که نیمی از این برآورد به‌صورت تسهیلات و نیمی دیگر به‌صورت بلاعوض بود.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، اسماعیل نجار در جلسه ستاد بازسازی مناطق سیل‌زده استان خوزستان که در اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان برگزار شد با بیان این که برآورد اولیه از میزان خسارات سیل در کشور ۳۵هزار میلیارد تومان بود، اظهار داشت: نیمی از این برآورد به‌صورت تسهیلات و نیمی دیگر به‌‌صورت بلاعوض بود.

وی با اشاره به توجه ویژه مقام معظم رهبری به سیل‌زدگان و توصیه‌های ایشان افزود: از محل صندوق توسعه ملی نیز مساعدت‌هایی در این بخش صورت گرفت.

رئیس سازمان مدیریت کشور گفت: ۵۰درصد خسارات به بخش کشاورزی در سیل اخیر پرداخت شده و کمک خواهیم کرد با تأمین مبلغ تخصیصی ۲۰۰میلیارد تومان ۵۰درصد دیگر نیز پرداخت شود.
نجار با بیان اینکه در استان خوزستان در بخش بازسازی مسکن اقدامات ارزشمندی انجام شده و مشکل خاصی وجود ندارد، عنوان کرد: در بحث زلزله نیز این اقدامات انجام شده و اقدامات لازم برای جابه‌جایی خانوارهای مسجدسلیمان نیز باید انجام گیرد.

وی در ادامه گفت: در سیلاب اخیر مسئولان تجاربی را کسب کردند که باید از این تجارب در آینده استفاده شود، دوستان اگر پیشنهاداتی در این خصوص دارند می‌توانند به ما انتقال دهند.

انتهای پیام/۳۳۱/ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.