کد خبر : 19129
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 شهریور 1399 - 22:11
-

دیوارنگاره “ما ملت امام حسینیم” در شهر اهواز نصب شد

دیوارنگاره “ما ملت امام حسینیم” در شهر اهواز نصب شد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری اهواز با اشاره به برنامه متنوع برای فضاسازی سیمای شهر اهواز در ماه محرم گفت: دیوارنگاره “ما ملت امام حسینیم” در شهر اهواز نصب شد. حجت‌الاسلام سیدعلی جزایری، اظهار داشت: شهرداری با توجه به شرایط کرونا فضای سازی ویژه‌ای را برای ماه محرم در نظر گرفته است. ۳ دیوار

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری اهواز با اشاره به برنامه متنوع برای فضاسازی سیمای شهر اهواز در ماه محرم گفت: دیوارنگاره “ما ملت امام حسینیم” در شهر اهواز نصب شد.

حجت‌الاسلام سیدعلی جزایری، اظهار داشت: شهرداری با توجه به شرایط کرونا فضای سازی ویژه‌ای را برای ماه محرم در نظر گرفته است. ۳ دیوار نگاری بزرگ به ابعاد ۵۰۰ متری در مناطق ۳، ۲ و همچنین دیوارنگاره “ما ملت امام حسینیم” در منطقه ۳ شهرداری اهواز نصب شده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری اهواز با اشاره به فضاسازی شهری با استفاده از جملات دینی و جمله سردار دل‌ها (ما ملت امام حسینیم) بیان داشت: ۲۰ دیوار نگاره حجمی نیز در مناطق نصب شده است. همچنین ۵۰ تابلو و بیلبورد در سطح شهر برای محرم در سیمای شهری جانمایی شده است.

وی گفت: برای حمایت ویژه از هیات و گروه‌های مذهبی و مساجد در ماه محرم برنامه راهبردی تدوین شده و حمایت از این مجموعه‌ها در دستور کار قرار گرفته است. همچنین اهتزاز پرچم مقدس حضرت امام حسین(ع) و حضرت عباس (ع) در سوم و هفتم محرم را هم در برنامه داریم.

جزایری بیان داشت: تقویت موکب های محتوایی ویژه محرم و همچنین اهدای پرچمهای ویژه محرم و ماشین نویسی از دیگر اقدامات این سازمان برای دهه اول محرم است. در این محرم از لحاظ کمی و کیفی سعی شده است که متفاوت باشد و مردم بتوانند متناسب با شرایط کرونا از این فضا بهره‌مند شود. هر چند لازم است تدبیری اندیشیده شود تا ظرفیت‌های مردمی و هیئات مذهبی و تکایا مثل آنچه مداحان معروف در تهران صورت دادند، در اهواز نیز صورت گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.