کد خبر : 8316
تاریخ انتشار : شنبه 23 آذر 1398 - 10:47
-

دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با معاون بنیاد مستضعفان / گلایه از ‌وضعیت بحرانی آب شرب اهواز

دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با معاون بنیاد مستضعفان / گلایه از ‌وضعیت بحرانی آب شرب اهواز

دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با معاون بنیاد مستضعفان / گلایه از ‌وضعیت بحرانی آب شرب اهواز نماینده ولی فقیه در استان خوزستان پیشنهاد کرد که ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد مستضعفان و کمیته امداد برای حل شبکه آب و فاضلاب اهواز ورود کنند. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم،

دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با معاون بنیاد مستضعفان / گلایه از ‌وضعیت بحرانی آب شرب اهواز
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان پیشنهاد کرد که ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد مستضعفان و کمیته امداد برای حل شبکه آب و فاضلاب اهواز ورود کنند.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، سید‌صولت مرتضوی معاون بنیاد و رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان با حضور در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان با حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدنبی موسوی فرد دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد به مشکلات آب در مناطق مختلف سطح اهواز اشاره کرد و بر ضرورت رفع این معضلات تاکید کرد.

وی با اشاره به نیاز به اصلاح و تعمیر نزدیک به ۲ هزار کیلومتر از شبکه فاضلاب در سطح اهواز عنوان کرد: ظرفیت‌هایی همچون ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد مستصعفان و کمیته امداد باید برای حل مشکلات شهر به این مسئله ورود کنند.

موسوی‌فرد همچنین درباره وضعیت آب شرب اهواز ابراز نگرانی کرد و افزود: وضعیت آب شرب اهواز در ۲۵ نقطه در وضعیت بحرانی است و طعم و بوی لجن می‌دهد و رنگ آن عادی نیست.

امام جمعه اهواز ضمن اشاره به ضرورت اجرایی شدن فاز دوم طرح انتقال آب غدیر تاکید کرد: به مراتب مشکل آب اهواز از بسیاری از شهرهای دیگر بدتر است.
سیدصولت مرتضوی معاون بنیاد و رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان با اشاره به منابع مختلف در کشور عنوان کرد: این همه پول به خوزستان آمده است اما چرا همچنان شاهد این همه مشکلات هستیم؟

وی افزود: منابع کلانی به خوزستان آمده است و منابع عمرانی استان خوزستان مناسب است‌ اما واقعا احساس تغییر وجود ندارد.

معاون بنیاد و رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان همچنین پیشنهاد کرد که هر‌ منطقه به یک استان معین محول شود و با نقشه واحد شبکه فاضلاب اصلاح شود.

انتهای پیام/۳۳۱/ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.