کد خبر : 17140
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 تیر 1399 - 13:24
-

دکتر علیرضا ورناصری طی تذکر خطاب به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

دکتر علیرضا ورناصری طی تذکر خطاب به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی دفتر خدمتگزار مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا       دکتر علیرضا ورناصری طی تذکر خطاب به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که امروز در صحن علنی مجلس صورت پذیرفت ضمن اشاره به ۲۰ میلیارد تراکنش بانکی که نشان دهنده اعتماد مردم به این مهم است بر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی دفتر خدمتگزار مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا

 

 

 

دکتر علیرضا ورناصری طی تذکر خطاب به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که امروز در صحن علنی مجلس صورت پذیرفت ضمن اشاره به ۲۰ میلیارد تراکنش بانکی که نشان دهنده اعتماد مردم به این مهم است بر لزوم تحقق دولت الکترونیک و اقتصاد دیجیتال بعنوان مطالبه مردمی تاکید نمود. وی همچنین چرایی عدم تحقق این موضوع و وجود موانع و ضعف هایی بویژه در مناطق کم برخوردار که دچار استهلاک و فرسودگی زیرساخت شده اند را خواستار شد.

وی در ادامه ضمن مطرح نمودن مشکلات آنتن دهی و اینترنت در برخی نقاط کشور و بویژه در استان خوزستان و حوزه انتخابیه اشاره داشتند که قطع آنتن دهی و اینترنت برای مردم مشکل ساز است و روند پیشرفت مخابراتی ارتباطی جهت زیرساخت های انتقال اطلاعات به شکل مجازی مطلوب نیست.

دکترعلیرضا ورناصری با اشاره به جمعیت بالغ بر ۲۵۰ هزارنفری و وضعیت کوهستانی شهرستان های مسجدسلیمان،لالی، هفتکل و اندیکا پوشش وضعیت خدمات ایرانسل و همراه اول را بسیار ضعیف دانستند و همچنین بیان داشتند که اکثر راه های ارتباطی این چهار شهرستان از پوشش خدمات ایرانسل و همراه اول برخوردار نیستند.

در پایان دکتر ورناصری با اشاره به افراد شاغل در دفاتر مخابرات روستایی که در سال ۹۳ قرارداد دائم شدند و همچنان علی رقم این قرارداد دائم با اپراتورهای مخابراتی روستایی این افراد از مزایای این قرارداد ازجمله خدمات رفاهی وبیمه ای محروم هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.