کد خبر : 15911
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 اردیبهشت 1399 - 17:53
-

دومین نشست مشترک نمایندگان منتخب استان خوزستان در مجلس یازدهم با نماینده ولی فقیه برگزار شد

دومین نشست مشترک نمایندگان منتخب استان خوزستان در مجلس یازدهم با نماینده ولی فقیه برگزار شد

دومین نشست مشترک نمایندگان منتخب استان خوزستان در مجلس یازدهم با نماینده ولی فقیه برگزار شد     به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی دفتر دکتر علیرضا ورناصری این جلسه با محوریت بررسی آئین نامه و کمیسیون‌های تخصصی شورای راهبردی پیشرفت استان خوزستان برگزار گردید. حجت الاسلام عبدالنبی موسوی فرد نماینده محترم ولی فقیه

دومین نشست مشترک نمایندگان منتخب استان خوزستان در مجلس یازدهم با نماینده ولی فقیه برگزار شد

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی دفتر دکتر علیرضا ورناصری این جلسه با محوریت بررسی آئین نامه و کمیسیون‌های تخصصی شورای راهبردی پیشرفت استان خوزستان برگزار گردید.

حجت الاسلام عبدالنبی موسوی فرد نماینده محترم ولی فقیه در استان خوزستان با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری از دانش متخصصان، خطاب به نمایندگان مجلس یازدهم اظهار کرد: کارگروه‌های تخصصی در همه موضوعات داشته باشید که قطعا ما از این کارگروهها حمایت می‌کنیم.

وی با اشاره به وجود مشکلات متعدد در خوزستان به ویژه تلاقی آب و فاضلاب در نقاط متعدد اهواز، گفت: مسئولین باید در حد طبقه متوسط جامعه زندگی کنند.

وی با بیان اینکه از مسئولیت‌های مهم نمایندگان بحث نظارت است، عنوان کرد: برای برنامه ریزی جهت خدمت به مردم نباید منتظر بازگشایی مجلس یازدهم بود و باید از هم اکنون برای کار در مجلس ، برنامه ریزی و هماهنگی‌های لازم انجام شود.

در ادامه این جلسه دکتر علیرضا ورناصری با اشاره به مشکلات و معضلات موجود در استان خوزستان اظهار داشت: درکنار عزم استانی ؛ عزم ملی برای برطرف کردن مشکلات و خلاء های موجود در استان خوزستان نیاز است همچنین تشکیل شورای راهبردی پیشرفت استان خوزستان ، گامی اساسی جهت انعکاس و مرتفع کردن مشکلات عمومی استان خوزستان می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.