کد خبر : 17805
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تیر 1399 - 15:19
-

دومین جلسه ستاد تنظیم بازار به ریاست فرماندار اندیکا برگزار شد + تصاویر

دومین جلسه ستاد تنظیم بازار به ریاست فرماندار اندیکا برگزار شد + تصاویر

دومین جلسه ستاد تنظیم بازار به ریاست فرماندار اندیکا برگزار شد + تصاویر     به گزارش شبکه خبری خوزستان دومین جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان اندیکا در روز دوشنبه ۹۹/۴/۲۳ به ریاست فرماندار ، بخشداران ، دبیر کارگروه تنطیم بازار و سایر اعضاء در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد . در ابتدای جلسه

دومین جلسه ستاد تنظیم بازار به ریاست فرماندار اندیکا برگزار شد + تصاویر

 

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان دومین جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان اندیکا در روز دوشنبه ۹۹/۴/۲۳ به ریاست فرماندار ، بخشداران ، دبیر کارگروه تنطیم بازار و سایر اعضاء در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد .

در ابتدای جلسه روح الله ظاهری دبیر کارگروه تنطیم بازار به پیگیری مصوبات جلسه قبل و ارائه گزارش پرداخت و در ادامه دکتر حیدر کاظمی فرماندار ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی به حاضرین خواستار اهتمام بیشتر مسئولین در توجه به مطالبات مردم ، نقش و اهمیت بازار در جهت رضایت مندی مردم و وجود برنامه ،کنترل و بازرسی از مهمترین اهداف کارگروه ستاد تنظیم بازار دانست .

در پایان جلسه
۱-مقرر گردید عاملان توزیع مرغ روز در شهرستان فقط مرغ خود را به واحدهای صنفی دارای پروانه کسب در رسته مرغ و ماهی تحویل دهند و در صورت مشاهده تخلف از طریق اداره صمت و تعزیرات حکومتی اعمال قانون گردند.

۲-با عنایت به کمبود الکل مورد نیاز مردم در شهرستان و لزوم اتخاذ تصمیمات مهم جهت رفع این مشکل مقرر گردید از سوی اداره صمت و فرمانداری عامل توزیع الکل در سطح شهرستان معرفی شود.

۳-با توجه به وضعیت فوق العاده و قرمز استان خوزستان به دلیل شیوع روزافزون ویروس کرونا و افزایش میزان افراد مبتلا در سطح شهرستان مقرر گردید به منظور دسترسی سریع و آسان آحاد ‌مردم به ماسک ارزان قیمت و با کیفیت مناسب تمهیدات لازم در این مورد اندیشیده شود.

۴-حسب دستور فرماندار محترم مقرر گردید گشت های مشترک بازرسی از سطح بازار شهرستان با جدیت بیشتری دنبال گردد.

۵-مقرر گردید روند بازرسی و نظارت بر واحدهای عرضه کالا و مواد غذایی در روستاهای اسلام آباد و شهرک شهید اسدپور تشدید و با شیب بالاتری اجرایی شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.