کد خبر : 18736
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 مرداد 1399 - 3:42
-

دغدغه‌های مطالبه‌گران خوزستانی به رئیس مجلس شورای اسلامی منتقل می‌شود

دغدغه‌های مطالبه‌گران خوزستانی به رئیس مجلس شورای اسلامی منتقل می‌شود

مشاور فرهنگی رئیس مجلس در دیدار با فعالان فرهنگی و رسانه‌ای اهواز با اشاره به سفر استانی قالیباف به خوزستان گفت: دغدغه‌های مطالبه گران خوزستانی را به رئیس مجلس منتقل می‌کنم. نشست مطالبه گران و فعالان رسانه ای با مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی و سید محمود

مشاور فرهنگی رئیس مجلس در دیدار با فعالان فرهنگی و رسانه‌ای اهواز با اشاره به سفر استانی قالیباف به خوزستان گفت: دغدغه‌های مطالبه گران خوزستانی را به رئیس مجلس منتقل می‌کنم.

نشست مطالبه گران و فعالان رسانه ای با مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی و سید محمود رضوی مشاور فرهنگی رئیس مجلس در اهواز برگزار شد.

در این نشست مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس با اشاره به حضور رئیس مجلس در استان خوزستان اظهار داشت: حضور رئیس مجلس فرصت مناسبی است که می‌تواند در حل بسیاری از مشکلات استان در مجلس کمک کند.

وی افزود: بیش از یک ماه است تیم‌های کارشناسی در حال ارزیابی و جمع آوری مشکلات در استان و به‌ویژه اهواز هستند تا بر این اساس بتوان در سفر استانی رئیس مجلس آنها را مطرح و از کانال قوه مقننه به سرانجام رساند.

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه تصریح کرد: باید بتوانیم از مسیر قانون و مجلس مشکلات را حل کنیم و قانون اجازه دخالت در امور اجرایی را به مجلس و نمایندگان نداده است.

وی افزود: در یک ماه آینده آقای قالیباف به استان سفر می‌کند و امیدواریم بتوانیم بسیاری از گره‌های اقتصادی استان را در این سفر چاره‌گشایی کنیم.

سید محمود رضوی مشاور فرهنگی قالیباف نیز در این دیدار با اشاره به سفر استانی رئیس مجلس به خوزستان گفت: دغدغه‌های مطالبه‌گران خوزستانی را به رئیس مجلس شورای اسلامی منتقل می‌کنم.

در این نشست فعالان استان به طرح مسائلی مانند حل مشکل مرز کارون و اهواز، نبود امکانات فرهنگی و هنری مناسب در استان؛ بلاتکلیفی مترو اهواز، تعطیلی طرح ۵۵۰ هزار هکتاری رهبری؛ غیزانیه، مناطق حاشیه‌نشین و مسئله فاضلاب استان پرداختند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.