کد خبر : 11914
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 بهمن 1398 - 15:11
-

دعوت بسیج مهندسی عمران و معماری شهرستان مسجدسلیمان به حضور حداکثری در انتخابات

دعوت بسیج مهندسی عمران و معماری شهرستان مسجدسلیمان به حضور حداکثری در انتخابات

شبکه خبری خوزستان// بسیج مهندسی عمران و معماری شهرستان مسجدسلیمان طی بیانیه ای شهروندان را به حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دعوت نمود.  در بخشی از این بیانیه امده آست: حضور و مشارکت حداکثری مردم فهیم و ولایت مدار شهرستان مسجد سلیمان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی،

شبکه خبری خوزستان// بسیج مهندسی عمران و معماری شهرستان مسجدسلیمان طی بیانیه ای شهروندان را به حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دعوت نمود. 

در بخشی از این بیانیه امده آست: حضور و مشارکت حداکثری مردم فهیم و ولایت مدار شهرستان مسجد سلیمان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تجدید میثاق با آرمان های امام، انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم خواهد بود. بدون شک مشارکت اقشار مختلف جامعه در انتخابات نشانه اقتدار و امنیت کشور می باشد و این حضور موثر، نقطه اتکاء انقلاب اسلامی از ابتدا تا امروز بوده است. از این رو بسیج مهندسی عمران و معماری مسجدسلیمان از تمامی مردم انقلابی و حماسه ساز شهرستان برای حضور پرشور در انتخابات دوم اسفندماه دعوت بعمل می آورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.