کد خبر : 20888
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 - 5:34
-

دستگیری ۲۲ خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر در طرح پاکسازی نقاط آلوده شهرستان مسجدسلیمان

دستگیری ۲۲ خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر در طرح پاکسازی نقاط آلوده شهرستان مسجدسلیمان

    فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از اجرای طرح پاک سازی نقاط آلوده و دستگیری ۲۲ نفر خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.   سرهنگ”کارآگاه علی حسینی”فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در این باره گفت: طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز از لوث وجود مجرمان با احصاء مناطق جرم خیز

 

 

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از اجرای طرح پاک سازی نقاط آلوده و دستگیری ۲۲ نفر خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

 

سرهنگ”کارآگاه علی حسینی”فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در این باره گفت: طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز از لوث وجود مجرمان با احصاء مناطق جرم خیز و با بهره گیری از توان تجهیزاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر به مرحله اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه این طرح با هماهنگی مرجع قضائی در پنج نقطه آلوده به صورت ضربتی اجرا شد، تصریح کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در این طرح موفق به دستگیری ۲۲ نفر خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر، کشف ۲ کیلو و ۳۷۵ گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی، ۴۵۶ عدد انواع قرص های غیر مجاز ، یک قبضه سلاح جنگی و ۱۰عدد فشنگ جنگی و شکاری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در پایان با تاکید بر استمرار طرح های پاکسازی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در راستای شناسایی مجرمان و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز قدر دانی کرد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به عنوان پل ارتباطی پلیس و مردم تماس حاصل نمایند تا در کمترین زمان نسبت به مقابله با هرگونه جرایم و آسیب های اجتماعی اقدامات و برنامه ریزی های لازم انجام پذیرد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.