کد خبر : 20559
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 شهریور 1399 - 16:11
-

دستبند پلیس دشت آزادگان بر دستان سارق کیف قاپ

دستبند پلیس دشت آزادگان بر دستان سارق کیف قاپ

فرمانده انتظامی آزادگان گفت: ماموران کلانتری ۱۱ سوسنگرد با انجام اقدامات تخصصی سارق کیف قاپ را حین سرقت درمعابر عمومی طی عملیاتی دستگیر کردند. به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “سیدقاسم موسوی” در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۱ سوسنگرد با انجام اقدامات تخصصی و گشت

فرمانده انتظامی آزادگان گفت: ماموران کلانتری ۱۱ سوسنگرد با انجام اقدامات تخصصی سارق کیف قاپ را حین سرقت درمعابر عمومی طی عملیاتی دستگیر کردند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “سیدقاسم موسوی” در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۱ سوسنگرد با انجام اقدامات تخصصی و گشت زنی هدفمند سارق کیف قاپ را حین سرقت درمعابر عمومی شناسایی و طی عملیات تعقیب و گریز دستگیر کردند.

سرهنگ موسوی با اشاره به اینکه سارق دستگیر به همراه دونفر اقدام به سرقت در یکی از خیابانهای شهر سوسنگرد نمودند ، بیان داشت: تلاش جهت دستگیری سایر متهمان در حال پیگیری است.

فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان با بیان اینکه اغلب این سرقت‌ها به دلیل بی احتیاطی مردم صورت می پذیرد از شهروندان خواست با رعایت نکات ایمنی در حفظ و نگهداری اموال خود ، دست سارقان را در رسیدن به اهداف شوم خود کوتاه کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.