کد خبر : 12118
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 اسفند 1398 - 23:24
-

در مجلس یازدهم باید پرچم شجاعت و عدالت به اهتزاز در بیاید

در مجلس یازدهم باید پرچم شجاعت و عدالت به اهتزاز در بیاید

    در مجلس یازدهم باید پرچم شجاعت و عدالت به اهتزاز در بیاید آقایانی که زیر میزی به اطرافیان خود کد این و آن را می دهید، آقایان کد باز آیا کد از این واضح‌تر؟ حجامت کشور به قوه مقننه رسید نمایندگان خنثی.فرصت طلب. دارای لکنت زبان. ترسوها. مال اندوزها از بهارستان باز خواهند

 

 

در مجلس یازدهم باید پرچم شجاعت و عدالت به اهتزاز در بیاید

آقایانی که زیر میزی به اطرافیان خود کد این و آن را می دهید، آقایان کد باز آیا کد از این واضح‌تر؟

حجامت کشور به قوه مقننه رسید نمایندگان خنثی.فرصت طلب. دارای لکنت زبان. ترسوها. مال اندوزها از بهارستان باز خواهند ماند

اگر افراد ماله کش اجازه بدهند و نخبگان تعارف را کنار بگذارند،
اگر جوانان ناامید نباشند،اگر از امتحان پس داده ها باشجاعت گذر کنیم
مطمعنا مجلسی کار آمد و عدالت خواه خواهیم داشت.

تجربه نشان داده مجلسی می تواند به داد ملت برسد که فراتر از ورژنهای قدیمی مانند لاریجانی و محافظه کاران و ترسوهایی مانند… باشد.

مردم باید هوشیار باشند خصوصا در کلان شهرها به اسم وحدت شبه انقلابی ها را به مجلس نفرستیم در ببن نامزدها هستند کسانی که در طول این چهل سال از انقلاب خورده و برده اند و برای بقای انقلاب هزینه ای نداده اند.

یکی از دلایلی که مجلس دهم(فعلی) موفق نبوده و نتوانسته برای مشکلات و مسائل اقتصادی و داخلی کشور و برای سیاست خارجه کشور در نقش یک نهاد قانونگذار و ناظر دیده شود این است که نمایندگان مجلس فعلی، عمدتا و بعضاً ویژگی شجاعت را نداشته اند.

شجاعت در برابر ناکارآمدی دولت، شجاعت در برابر وزرای اشرافی و پولدار، شجاعت در برابر مافیای ثروت و قدرت و شجاعت در برابر دشمنان این خاک و سرزمین! و از طرفی بعضا تعهدی به انقلاب نداشته بودند برای برداشتن سهم خود از روی سفره ی انقلاب امده بودند، دلسوز ملت نبودند که در برابر گرانی بی برنامه بنزین واکنشی داشته باشند،بیشتر ازاینکه بفکر مردم باشند بفکر خوشان بودند…

 

برخی از نمایندگان این مجلس آنقدر حقیر و کوچک بودند وقتی موگرینی را دیدند آب از لب و لوچه شان چکید! آن هم یک پیرزن تروریست!( مذاکره کننده های آمریکایی و اروپایی همان تروریست هایی اند که حاج قاسم و ابومهدی را ترور کرده اند؛) این مجلس نتوانست طی ۴ سال قانونگذاری و نظارتش شجاعتی از خود در برابر اروپا و آمریکا نشان دهد بلکه با بیانیه هایی که هیچ تضمین اجرایی نداشتند سر مردم را شیره می مالید!

این مجلس غالبا نه در کلان و نه در جز عدالتخواه نبودند؛ نمایندگان این مجلس بعضا با روحیه عدالتخواهی بیگانه بودند و تلاش چشم گیری در جهت رفع تبعیض نداشتند. تضاد طبقاتی در ۴ سال اخیر بیشتر شده و هیچ قانونی برای مقابله با فرار مالیاتی سرمایه داران بزرگ، زمین داران، ملک داران، خانه های خالی، پزشکان، سلبریتی ها و … وضع نکرده!

این مجلس قانونی برای مقابله با حقوق های نجومی وضع نکرد؛ این مجلس هیچ طرح تحقیق و تفحصی از وزارتخانه های نفت، صمت، کشاورزی، اقتصاد، بانک مرکزی، دفتر ریاست جمهوری و … کلید نزده!

همین شد که ۹۰ نفر از آنان به دلیل انواع فساد ها رد صلاحیت شدند و خیلی ها با اغماض تاییده گرفتند.

 

رهبر انقلاب دو ویژگی مهم برای انتخاب «نماینده قوی» برای تشکیل مجلس قوی بر شمردند. یکی شجاعت در برابر دشمنان و دیگری طرفداری از عدالت به معنای واقعی کلمه! نه آنهایی که در دوران مدیریت شان می گفتند توسعه مقدم بر عدالت است! نه آنانیکه در دوره مدیریتشان هیچ وقت عدالت را برقرار نکرده اند و اساساً کلمه عدالت را هم بر زبان نمی آوردند! نه آنانیکه به تبعیت از غرب رسیده اند و هیچوقت در برابر غرب، اهل مقاومت نبوده اند بلکه با طرح تنش زدایی و گرفتن بهانه ها از غرب، زمینه برجام و FAFT و IPC و … را فراهم کرده اند!

 

رهبری عزیز هیچوقت ملاک انتخاب و نماینده خوب را اصولگرا یا اصلاح طلب ندانسته اند! هیچ وقت نگفتند نماینده باید مطیع این و آن جایگاه و مقام در شهرها باشد، بلکه شجاعت و عدالت را مؤکداً سفارش کرده اند. حالا نوبت جریانات سیاسی است؛ نوبت احزاب و مجموعه ها و لیست بندهاست که وقتی می خواهند لیست ببندند این دو ویژگی را ملاک قرار دهند و افرادی را در لیست های خود قرار دهند که اهل شجاعت در برابر دشمنان و ناکارآمدی ها و طرفدار عدالت به معنای واقعی کلمه باشند.

 

پرچم عدالت باید در این انتخابات عَلَم شود. اگر لیست بندی ها و افراد این دو ویژگی ها را نداشته باشند هیچ ارزشی ندارند! آقایان لیست بند زیر میز و روی میز تان یکی باشد همین زیر میزی ها کشور را بجایی رسانده که نیاز به حجامت دارد.

 


به امید روزهای خوب
بلوط ماندگار

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.