کد خبر : 10927
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 بهمن 1398 - 11:47
-

درگیری هواداران استقلال خوزستان با سرمربی تیم

درگیری هواداران استقلال خوزستان با سرمربی تیم

درگیری هواداران استقلال خوزستان با سرمربی تیم شبکه خبری خوزستان: برخی از هواداران تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان بازی این تیم با آلومینیوم اراک با سهراب بختیاری زاده سرمربی این تیم درگیر شدند. به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از ایرنا دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و آلومینیوم اراک در هفته بیست و دوم رقابت‌های

درگیری هواداران استقلال خوزستان با سرمربی تیم

شبکه خبری خوزستان: برخی از هواداران تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان بازی این تیم با آلومینیوم اراک با سهراب بختیاری زاده سرمربی این تیم درگیر شدند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از ایرنا دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و آلومینیوم اراک در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ یک باشگاه های کشور عصر روز یکشنبه به میزبانی استقلال خوزستان در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد.
برخی از هواداران استقلال خوزستان که به وسیله موتورسیکلت و دوچرخه وارد جایگاه تماشاگران شده و نظاره گر بازی بودند از دقیقه ۸۰ به بعد شروع به سر دادن شعار علیه کادر فنی استقلال خوزستان کردند که ناراحتی بازیکنان این تیم را به همراه داشت.
پس از پایان بازی، برخی هواداران تیم استقلال خوزستان اقدام به شکستن چند صندلی ورزشگاه، و پرتاب آنها به سمت بازیکنان و زمین بازی کردند که این موضوع مانع از رفتن ۲ تیم به رختکن شد.
این افراد که بیشتر آنها سن زیر ۱۸ داشتند در حالی که اشیای مختلفی در دست داشتند بازیکنان را تهدید و هنگام رفتن به سوی رختکن به سمت آنها پرتاب کردند. این افراد که تعداد ماموران انتظامی حاضر در ورزشگاه را کم دیدند از فرصت استفاده کرده و قصد درگیری با بازیکنان را داشتند که کادر اجرایی تیم استقلال خوزستان مانع از این کار شد.
پس از حدود ۱۰ دقیقه که بازیکنان ۲ تیم در زمین ایستاده بودند ماموران انتظامی و حراست اداره کل ورزش و جوانان ، هواداران معترض را پراکنده و مانع از پرتاب اشیا شدند تا بازیکنان هر ۲ تیم وارد رختکن شوند.
به هنگام خروج سهراب بختیاری زاده از در پشت ورزشگاه برخی از هواداران خشمگین در حالی که به فحاشی خود ادامه می دادند با او درگیر شدند. هواداران با برادران بختیاری زاده که در کنار سهراب بودند دست به یقه شدند اما توانستند مربی استقلالی‌ها را از محل خارج کنند.
این درگیری پس از دقایقی با وساطت ورزشکاران دیگر رشته ها که در محل حاضر بودند به پایان رسید و مسئولان حراست ورزشگاه سهراب بختیاری زاده را سوار بر خودرو کرده تا از محل دور شود.
بختیاری زاده چهره نام آشنای فوتبال ایران و زننده تنها گل ایران در جام جهانی ۲۰۰۶ پس از هفته ها ناکامی، هدایت تیم استقلال خوزستان را بر عهده گرفت تا نخستین تجربه مربیگری اش در تیم استقلال باشد.
تماشای این دیدار رایگان بود و این موضوع باعث شد که هواداران زیادی برای تماشای بازی در ورزشگاه پیر تختی اهواز حضور داشته باشند.
وضعیت سرویس های بهداشتی ورزشگاه تختی در شرایط بسیار نامطلوبی قرار داشت و  نبود آب آشامیدنی نیز نارضایتی هواداران استقلال خوزستان  را به همراه داشت.
اسکوربورد ورزشگاه تختی که سال ها در خواب زمستانی به سر می برد همچنان در خاموشی مطلق بود.
حضور افراد متفرقه در جایگاه خبرنگاران بار دیگر اعتراض خبرنگاران را به همراه داشت؛ نبود دستگاه گرمایشی مناسب از دیگر حواشی بازی بود.
در پایان بازی هیچ یک از سرمربیان ۲ تیم حاضر به مصاحبه نشدند.
این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود تیم آلومینیوم اراک به پایان رسید تا آبی های خوزستان نهمین باخت خود را در فصل تجربه کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.