کد خبر : 5508
تاریخ انتشار : جمعه 5 مهر 1398 - 12:01
-

درنگی بر حملات تیم رسانه ای نماینده به فرماندار مسجدسلیمان فرار رو به جلو یا پاک کردن صورت مساله

درنگی بر حملات تیم رسانه ای نماینده به فرماندار مسجدسلیمان فرار رو به جلو یا پاک کردن صورت مساله

عدم تحقق وعده های داده شده ، تبعیض های فاحش طایفه ای ، عدم توانایی حفظ یاران ستادی و جذب نیروی جدید ، درگیر شدن در حوزه های دون شان نمایندگی ( از جمله دخالت در عزل و نصب های ریز و درشت در ادارات و…

درنگی برحملات تیم رسانه ای نماینده به فرماندار مسجدسلیمان فرار رو به جلو یا پاک کردن صورت مساله

 

هنوز چند ماهی به برگزاری انتخابات مجلس باقی نمانده است که نارضایتی های بی سابقه ای از عملکرد ضعیف علی عسکر ظاهری نماینده مسجدسلیمان در بطن جامعه دیده می شود.

 

کمتر دلسوزی را مشاهده می کنید که ناراضی از وضعیت موجود نباشد و از اوضاع قهقرایی شرایط اسفبار مسجدسلیمان سخن نگوید ، عدم تحقق وعده های داده شده ، تبعیض های فاحش طایفه ای ، عدم توانایی حفظ یاران ستادی و جذب نیروی جدید ، درگیر شدن در حوزه های دون شان نمایندگی ( از جمله دخالت در عزل و نصب های ریز و درشت در ادارات و شرکت در مراسمات فاتحه خوانی و… ) بجای پرداختن به وظایف اصلی نمایندگی ، عدم توجه به خرد جمعی و بهره گیری از نظرات نخبگان و کارشناسان و… از جمله مصادیق ایجاد کننده این نارضایتی عمیق عمومی به شکل گسترده می باشند.

 

با این توضیح عقل سلیم حکم میکند تا اطرافیان نماینده محترم خاصه تیم رسانه ای و روابط عمومی دفتر وی با پرهیز از ایجاد و یا تشدید هرگونه تنش به اطلاع رسانی دقیق و شفاف عملکرد نماینده پرداخته و سعی در بهبود وضعیت جایگاه نماینده در منظر افکار و انظار عمومی نمایند.

 

اما متاسفانه با بی تجربگی ، شتابزدگی و ناپختگی خاص خود ضمن لو دادن مواضع فکری و خطی نماینده و با موضع گیرهای فراوان ، مبادرت به درج مطالبی علیه فرماندار مسجدسلیمان در فضای مجازی نموده و افکار عمومی را مخدوش و متشنج می کنند.

 

این در حالی است که علارغم زمان کمی که حجت الاسلام حیدر حجتی نیا به تصدی سمت سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان منصوب شده ، موجی از آرامش توام با انضباط در ادارات شهر حاکم شده که دقت و حضور شبانه روزی وی در مدیریت نمودن بحران پیش آمده برای شهروندان مسجدسلیمانی ( از جمله زلزله ) رضایتمندی عمیقی در بین مردم ایجاد نموده است.

 

این اقدام غیر حرفه ای تیم روابط عمومی و رسانه ای مذکور ، حکایت از نوعی فرار رو به جلو به منظور پاک کردن صورت مساله ی عملکرد ضعیف نماینده و درگیر کردن ذهن جستجوگر مردم و بازی دادن آن با سناریوهای القائی از این دست را دارد.

 

امید که عقلای اردوگاه انتخاباتی آقای ظاهری با اصلاح عملکرد گروهی و تغییر ارنج انتخاباتی خود و تغییر نگاه تقابلی تیم رسانه ای ، حرف هایی برای گفتن و عرضه به مردم فهیم مسجدسلیمان داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.