کد خبر : 6628
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 مهر 1398 - 9:12
-

درخواست رئیس پلیس راهور خوزستان برای تعطیلی روزهای چهارشنبه و یکشنبه

درخواست رئیس پلیس راهور خوزستان برای تعطیلی روزهای چهارشنبه و یکشنبه

درخواست رئیس پلیس راهور خوزستان برای تعطیلی روزهای چهارشنبه و یکشنبه رئیس پلیس راهور استان خوزستان با اشاره به آغاز بازگشت زائران از کربلای حسینی گفت: درخواست تعطیلی روزهای چهارشنبه و یکشنبه را دادیم که به‌ احتمال‌ زیاد شورای تأمین استان با تعطیلی روز یکشنبه موافقت کند. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل

درخواست رئیس پلیس راهور خوزستان برای تعطیلی روزهای چهارشنبه و یکشنبه
رئیس پلیس راهور استان خوزستان با اشاره به آغاز بازگشت زائران از کربلای حسینی گفت: درخواست تعطیلی روزهای چهارشنبه و یکشنبه را دادیم که به‌ احتمال‌ زیاد شورای تأمین استان با تعطیلی روز یکشنبه موافقت کند.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، منصور جمشیدی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسیر جاده امام رضا که مسیر دوم خرمشهر به شلمچه است به تردد کامیون‌ها و اتوبوس‌ها اختصاص داده شد.

رئیس پلیس راهور استان خوزستان افزود: در خرمشهر نیز از میدان مقاومت به سمت پارکینگ سواری‌ها به خودروهای سواری اختصاص داده شد.

وی عنوان کرد: از ابتدای مواکب نرسیده به شلمچه تا مرز را محصور کردیم تا عابران و زائران عزیز بتوانند با سهولت بیشتری تردد کند.

جمشیدی با اشاره به ترافیک مسیر ورودی و خروجی شلمچه بیان کرد: ترافیک را در این مسیر به‌صورت رینگی کنترل می‌کنیم و هیچ گره ترافیکی در مسیر نداریم.
رئیس پلیس راهور استان خوزستان بابیان اینکه تردد در مسیرهای منتهی به مرز روان است، گفت: درخواست تعطیلی روزهای چهارشنبه و یکشنبه را دادیم که به‌احتمال‌زیاد شورای تأمین استان با تعطیلی روز یکشنبه موافقت کند.

وی افزود: دلیل درخواست ما برای تعطیلی این است که دستگاه‌های مختلف اتوبوس‌ها و امکانات خود را به مرزها گسیل دهند تا کار جابه‌جایی جمعیت با سرعت بیشتری انجام شود.

انتهای پیام/ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.