کد خبر : 17020
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1399 - 20:56
-

دادستان انقلاب و عمومی شهرستان امیدیه خبر داد

دادستان انقلاب و عمومی شهرستان امیدیه خبر داد

دادستان انقلاب و عمومی شهرستان امیدیه خبر داد   کشف بیش از صدو هشتاد و شش کیلوگرم مواد مخدر در درگیری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر امیدیه به گزارش خبرنگارما ازامیدیه ارسلان کریمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان امیدیه گفت: در درگیری مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با قاچاقچیان مواد مخدر، صد

دادستان انقلاب و عمومی شهرستان امیدیه خبر داد

 

کشف بیش از صدو هشتاد و شش کیلوگرم مواد مخدر در درگیری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر امیدیه

به گزارش خبرنگارما ازامیدیه ارسلان کریمی
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان امیدیه گفت: در درگیری مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با قاچاقچیان مواد مخدر، صد و هشتادوشش کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

وی افزود: ساعاتی پیش  با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی امیدیه و پس از رصد اطلاعاتی انجام گرفته یک دستگاه خودروی سواری زانتیا حامل مواد مخدر از نوع تریاک توقیف و از خودروی مذکور بیش از صدو هشتاد وشش کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

دادستان عمومی وانقلاب امیدیه خاطرنشان نمود: متهمین پس از رویت ماموران با استفاده از محل و نیزارها خودرو را رها کرده و از محل متواری شدند که تلاش برای شناسایی آنان ادامه دارد.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان، برخورد جدی با سوداگران مرگ را از اولویت‌های دستگاه قضایی دانست .

خبرنگارناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.