کد خبر : 19203
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 شهریور 1399 - 17:44
-

خوزستان| وضعیت کرونا در دزفول زرد و شکننده است

خوزستان| وضعیت کرونا در دزفول زرد و شکننده است

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم ؛  رئیس مرکز بهداشت شهرستان دزفول، گفت: وضعیت کرونا در دزفول زرد و شکننده است و مردم نباید تصور کنند، کرونا به پایان رسیده است.  رضا پورآیین درباره آخرین وضعیت کرونا در دزفول اظهار داشت: دزفول در وضعیت زرد بیماری کرونا قرار دارد. وی با بیان اینکه

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم ؛

 رئیس مرکز بهداشت شهرستان دزفول، گفت: وضعیت کرونا در دزفول زرد و شکننده است و مردم نباید تصور کنند، کرونا به پایان رسیده است.

 رضا پورآیین درباره آخرین وضعیت کرونا در دزفول اظهار داشت: دزفول در وضعیت زرد بیماری کرونا قرار دارد.

وی با بیان اینکه پروتکل‌های بهداشتی از سوی برخی از شهروندان رعایت نمی‌شود و این یعنی وضعیت دزفول شکننده است، افزود: وضعیت استان خوزستان از وضعیت سفید به مرز هشدار رسیده است. مردم باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی هیئت‌های عزاداری در دزفول افزود: طبق گزارش بازرسان بهداشت محیط، اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی برخی هیئت‌ها در دزفول متوسط رو به پایین بوده است. این گزارش‌ها به سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان به عنوان متولی هیئات ارسال شده است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان دزفول، با بیان اینکه خوشبختانه تعداد زیادی از هیئت‌های عزاداری در شهرستان دزفول نیز پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند، گفت: انتظار است همه هیئت‌های عزاداری در دزفول ضوابط بهداشتی را رعایت کرده تا مشکلی ایجاد نشود.

وی با بیان اینکه قوانین لازم  به همیاران سلامت درباره چگونگی اجرایی ضوابط بهداشتی هیئت‌های عزاداری آموزش داده شده،گفت: همیاران سلامت با کمک بازرسان بهداشت محیط برای اجرایی ضوابط بهداشتی هیئت نظارت داشته و آموزش لازم را ارائه می‌دهند.

این مقام مسئول در ادامه گفت: عزاداری ها در فضای باز برگزار و نذورات به صورت خشک و بسته بندی شده، ارائه شود.

انتهای پیام/-

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.