کد خبر : 19438
تاریخ انتشار : شنبه 8 شهریور 1399 - 16:41
-

خوزستان| سمینار مدیریت بحران کرونا در ورزش در ۱۰ محور جداگانه به شکل آنلاین برگزار می‌شود

خوزستان| سمینار مدیریت بحران کرونا در ورزش در ۱۰ محور جداگانه به شکل آنلاین برگزار می‌شود

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم ؛ دبیر اجرایی نخستین سمینار آنلاین مدیریت بحران کرونا در ورزش گفت: سمینار در ۱۰ محور جداگانه به شکل مجازی آذرماه برگزار می‌شود. هومن خدری اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا باعث آسیب شدیدی به ورزشکاران و جامعه ورزشی شده و بسیاری از فعالیت‌های ورزشی به‌ویژه گروهی را

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم ؛

دبیر اجرایی نخستین سمینار آنلاین مدیریت بحران کرونا در ورزش گفت: سمینار در ۱۰ محور جداگانه به شکل مجازی آذرماه برگزار می‌شود.

هومن خدری اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا باعث آسیب شدیدی به ورزشکاران و جامعه ورزشی شده و بسیاری از فعالیت‌های ورزشی به‌ویژه گروهی را مانع شده است.

وی افزود: وقتی بحران کرونا به وجود آمد، آسیب‌هایی که ما تا الان پیش‌بینی نمی‌کردیم از جمله تعطیلی تمرینات گروهی تیم‌ها و رویدادهای ورزشی به‌وجود آمد و حوزه ورزش در شرایط تازه‌ای قرار گرفت.

دبیر اجرایی نخستین سمینار آنلاین مدیریت بحران کرونا در ورزش تصریح کرد: کرونا حتی رویداد بزرگی مثل المپیک ۲۰۲۰ توکیو را هم به تعطیلی کشاند و بسیاری از مسابقات و رویدادهای ورزشی را در سطوح مختلف ملی و بین‌المللی لغو کرد.

خدری گفت: ورزشکاران و کسانی که در باشگاه‌ها تمرین می‌کردند با تعطیلی تمرینات و باشگاه‌ها مجبور شدند در خانه بمانند و این موجب بی‌تحرکی و افسردگی روحی و روانی ورزشکاران شد.

وی ادامه داد: برای بررسی ابعاد این مسئله از طریق کمیته علمی و پژوهشی، ورزشی “نخستین سمینار آنلاین مدیریت بحران کرونا در ورزش” را برگزار می‌شود و تبعات منفی کرونا را بر ورزش بررسی و راهکارهایی برای مقابله با کرونا در ورزش و برای ورزشکاران بررسی می‌شود.

دبیر اجرایی نخستین سمینار آنلاین مدیریت بحران کرونا در ورزش یادآور شد: این سمینار در ۱۰ محور برگزار شده که برخی از محورهای آن به صورت تخصصی در حوزه ورزش هستند.

به گفته خدری تغذیه در بحران کرونا، نحوه نوین برگزاری تمرینات ورزشی در کرونا از جمله محورهای تخصصی سمینار مدیریت بحران کرونا در ورزش بوده و برخی محورهای دیگر با پیامدهای روانشناختی ارتباط دارند.

دبیر اجرایی نخستین سمینار آنلاین مدیریت بحران کرونا در ورزش بیان کرد: طبق گفته وکلای دادگستری، از زمان شیوع ویروس کووید ۱۹ در کشور آمار طلاق در کشور افزایش یافته که ناشی از استرس‌ها و تنش‌های اجتماعی و اقتصادی ناشی از کرونا است.

خدری ادامه‌داد: پدافند غیرعامل و مدیریت بحران کرونا در نخستین سمینار آنلاین مدیریت بحران کرونا در ورزش مورد توجه قرار گرفته از آنجایی که متوجه شدیم که این سمینار برخی زیرساخت‌ها را که ورزشکاران، خانواده‌ها و افرادی که قصد انجام تمرینات ورزشی را به صورت آنلاین انجام دهند نیاز دارد در دسترس نیست و ما متوجه شدیم برخی زیرساخت‌های مورد نیاز برای این کار تقویت نشده است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.