کد خبر : 18630
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 مرداد 1399 - 22:32
-

خواهشمندم تنها اختلاس گران اقتصادی را به مناطق لرنشین تبعید کنید

خواهشمندم تنها اختلاس گران اقتصادی را به مناطق لرنشین تبعید کنید

  ابوالفضل بابادی شوراب فعال لر این روزها لیستی از شهرهای تبعیدی ایران در فضای مجازی و رسانه ایی منتشر می شود، که هنوز صحت و سقم آن بطور رسمی تایید نشده. اگر بپذیریم چنین لیستی حداقل برای یک سال آتی صحت دارد(چون ظاهرا لیست سالیانه تغییر می کند)در این میان شهرهای لرنشین تقریبا یک

 

ابوالفضل بابادی شوراب فعال لر

این روزها لیستی از شهرهای تبعیدی ایران در فضای مجازی و رسانه ایی منتشر می شود، که هنوز صحت و سقم آن بطور رسمی تایید نشده.

اگر بپذیریم چنین لیستی حداقل برای یک سال آتی صحت دارد(چون ظاهرا لیست سالیانه تغییر می کند)در این میان شهرهای لرنشین تقریبا یک سوم این لیست را تشکیل می دهند.

در این زمینه پیشنهاد نگارنده به هیچ وجه حذف شهرهای لرنشین از این لیست نیست، تنها خواسته ما این است از ورود مجرمان سیاسی و متجاوز و قاتل به این شهرها جلوگیری شود.

چرا که مجرمان سیاسی با حضور در مناطق لرنشین، مردم احساساتی لر را تحریک می کنند و باعث تداوم و گسترش محرومیت در منطقه می شوند.

ضمنا حضور متجاوزین و قاتلین در میان مردمان ناموس پرست لر باعث اتفاقات ناگوار می شود که باز هم به کیان ایران اسلامی خدشه وارد می کند، لذا پیشنهاد می کنم مختلسین و کسانی که در امور اقتصادی تخلفاتی کرده اند را به مناطق ما تبعید کنید، تا ما لرها بیشتر به مسائل اقتصادی، بازار، تجارت و بانکداری آشنا شویم(با حضور سر کلاس های غیررسمی این دسته از جماعت توانمند متخلف)و بتوانیم از راه های رسمی و غیررسمی توسعه اقتصادی جامعه خود را فراهم کنیم.

ضمنا در تعجبم که چرا مناطق لرنشین را برای تبعید انتخاب کرده اند؟چون مناطق لرنشین درست است که امکانات مناسب شهری ندارند و مردم آن غالبا فقیرند، اما طبیعت و سرسبزی و هوای خوب و مردمان میهمان نواز لر، بی شک به مکان خوبی برای زندگی افراد تبعیدی تبدیل خواهد شد و لذا شاید از محل زندگی جدیدشان بیشتر لذت ببرند!

پرسش آخر این است که با وجود هوای خوب و مردم میهمان نواز لر، تصمیم گران محترم، عزیز و گرامی قصد دارند تبعیدی های بی ادب و قانون ستیز را متنبه کنند یا ما مردم مستضعف و یاور ولایت و مملکت لر را؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.