کد خبر : 11165
تاریخ انتشار : جمعه 18 بهمن 1398 - 18:21
-

خطیب نماز جمعه شهرستان لالی: پیروزی انقلاب اسلامی از بزرگترین حوادث سیاسی و اجتماعی قرن بیستم بود

خطیب نماز جمعه شهرستان لالی: پیروزی انقلاب اسلامی از بزرگترین حوادث سیاسی و اجتماعی قرن بیستم بود

خطیب نماز جمعه شهرستان لالی: پیروزی انقلاب اسلامی از بزرگترین حوادث سیاسی و اجتماعی قرن بیستم بود امام جمعه موقت شهرستان لالی در خطبه های نماز جمعه امروز به وعده های الهی در برپایی حکومت صالح به دست مستضعفان عالم پرداخته و اظهار داشت : امروز جبهه استکبار از ما ترس دارد چرا که آمریکا

خطیب نماز جمعه شهرستان لالی: پیروزی انقلاب اسلامی از بزرگترین حوادث سیاسی و اجتماعی قرن بیستم بود

امام جمعه موقت شهرستان لالی در خطبه های نماز جمعه امروز به وعده های الهی در برپایی حکومت صالح به دست مستضعفان عالم پرداخته و اظهار داشت : امروز جبهه استکبار از ما ترس دارد چرا که آمریکا همواره از تفکر انقلابی که مانع از حضور آمریکا در ایران و منطقه بود نگران بود تا جایی که امروز پس از ترور سردار شهید سلیمانی از ترس منافع خود تهدید به ترور سردار قاآنی هم می کنند .

وی در ادامه با گرامیداشت ۱۹ بهمن سالروز وفات حضرت ام البنین (س) عنوان کرد : این بانوی بزرگ در کنار حضرت زینب (س) یکی از پیام رسانان کربلا بود و در بقیع چنان روضه می خواند که حتی دشمنان اسلام هم برای شهدای کربلا گریه می کردند .

حجت الاسلام جعفری در ادامه به ۲۲ بهمن ماه و سالروز پیروزی انقلاب اشاره و ضمن تبریک این مناسب عنوان داشت : انشالله با حضوری پرشور و با بصیرت در جشن ملی حاضر شویم و با آرمانهای امام و رهبر انقلاب بیعت مجدد نماییم .

وی در همین راستا اظهار داشت : پیروزی انقلاب اسلامی از بزرگترین حوادث سیاسی و اجتماعی قرن بیستم بود که مهمترین تفاوت آن با سایر انقلاب ها در رهبری آن بود که در ایران یک رهبر الهی و مردمی و غیر حزبی بر سر کار بود به طوری که سایر انقلاب ها را تفکرات شخصی خاص به پیش می برد .

امام جمعه موقت لالی تاکید کرد : در سایر انقلاب ها انگیزه ها مادی بود اما در انقلاب ما ابعاد معنوی مهمی وجود داشت به طوری که انقلاب با اهداف مشخص اسلام خواهی ، استکبار ستیزی ، دفاع از مظلوم و پیشرفت اقتصادی و اجتماعی به وجود آمد .

حجت الاسلام جعفری در ادامه تصریح کرد : رهبری و مکتب الهی در کنار حضور مردم در سراسر کشور به آغاز و پیروزی انقلاب کمک کرد به طوری که انقلاب ما مثل همه انقلاب ها با مردم آغاز شد و برخلاف همه انقلاب ها با مردم ادامه یافت.

وی اظهار داشت : عدم انحراف از اصول و ارزشهای انقلاب ، ویژگی دیگر انقلاب اسلامی در مقایسه با همه انقلاب های دیگر است به طوری که امروزه پس از ۴۱ سال با راهبری رهبر عزیزمان راه و هدف همان راه و هدفی است که در اوایل انقلاب بود .

منبع : لالی نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.