کد خبر : 19098
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 شهریور 1399 - 17:58
-

خبر خوش استاندار خوزستان / ۳ هزار دانش‌آموز مدارس محروم استان خوزستان “تبلت” رایگان می‌گیرند

خبر خوش استاندار خوزستان / ۳ هزار دانش‌آموز مدارس محروم استان خوزستان “تبلت” رایگان می‌گیرند

استاندار خوزستان گفت: ۳ هزار دانش‌آموز مناطق محروم خوزستان برای دسترسی شبکه “شاد” و بهره‌مندی مناسب از آموزش مجازی تبلت رایگان دریافت می‌کنند. غلامرضا شریعتی : برای توسعه میزان بهره مندی دانش آموزان از شبکه شاد بیش از ۳هزار تبلت  برای دانش آموزان محروم خوزستان تهیه می‌شود. وی با اشاره به تشکیل کمیته‌ای برای این

استاندار خوزستان گفت: ۳ هزار دانش‌آموز مناطق محروم خوزستان برای دسترسی شبکه “شاد” و بهره‌مندی مناسب از آموزش مجازی تبلت رایگان دریافت می‌کنند.

غلامرضا شریعتی : برای توسعه میزان بهره مندی دانش آموزان از شبکه شاد بیش از ۳هزار تبلت  برای دانش آموزان محروم خوزستان تهیه می‌شود.

وی با اشاره به تشکیل کمیته‌ای برای این منظور افزود: اعتبار مورد نیاز برای تهیه این میزان تبلت فراهم شده است. کمیته‌ای با محوریت آموزش و پرورش و معاونت استانداری نیز شکل گرفته تا با شناسایی دانش آموزان محروم این دستگاه‌های تبلت توزیع شود.

استاندار خوزستان با اشاره به مسئله عدالت آموزشی بیان داشت: یکی از رویکردهای اصلی آموزش و پرورش توسعه عدالت آموزشی است و برای همین توسعه آموزش فضای مجازی بین دانش آموزان محروم در اولویت‌های استانداری قرار دارد.

وی تصریح کرد: دانش آموزان در صورت استفاده از شبکه شاد نیاز به اینترنت ندارند و اینترنت رایگان برای تمامی مدارس خوزستان تامین شده است.

شریعتی در پایان به مسئله هوشمندسازی مدارس شهری و روستایی اشاره کرد و گفت: فرایند هوشمندسازی مدارس خوزستان شتاب می‌گیرد و تاکنون نزدیک به ۶ هزار باب مدرسه هوشمندسازی شدند.

انتهای پیام/-

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.