کد خبر : 14788
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 فروردین 1399 - 1:18
-

خبر خوب دانشگاه آزاد اسلامی برای دانشجویان

خبر خوب دانشگاه آزاد اسلامی برای دانشجویان

دانشجویانی که در کلاسهای مجازی شرکت کرده اند در صورت عدم قبولی می توانند تا یکسال، مازاد بر واحدهای انتخابی تا سقف سه درس را مجدد بدون پرداخت شهریه اخذ کنند و در کلاسها شرکت نمایند و نمره خود را جبران کنند. به گزارش شبکه خبری خوزستان ، دانشگاه آزاد اسلامی با پیشنهاد بسیج دانشجویی

دانشجویانی که در کلاسهای مجازی شرکت کرده اند در صورت عدم قبولی می توانند تا یکسال، مازاد بر واحدهای انتخابی تا سقف سه درس را مجدد بدون پرداخت شهریه اخذ کنند و در کلاسها شرکت نمایند و نمره خود را جبران کنند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان ، دانشگاه آزاد اسلامی با پیشنهاد بسیج دانشجویی برای جبران عقب ماندن دانشجویان در دوران آموزش مجازی موافقت کرد.

بنابراین گزارش اخیرا وحید شورابی مسئول مرکز هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در توئیتی به مسئولان دانشگاه پیشنهاد کرده بود که در دوران آموزش مجازی اگر دانشجویی نمره زیر ۱۴ گرفت فرصت داشته باشد در ترم‌های آینده دوبار امتحان بدهد و بالاترین نمره برایش ثبت شود زیرا اینگونه می‌توانند در کلاس های ترم آینده بصورت رایگان شرکت کند و عقب ماندگی آموزشی و نمره خود را جبران کنند.

گفتنی است بعد از این پیشنهاد، شورابی امروز اعلام کرد هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی با پیشنهاد بسیج دانشجویی موافقت کرده است و دانشجویانی که در کلاسهای مجازی شرکت کرده اند در صورت عدم قبولی می توانند تا یکسال، مازاد بر واحدهای انتخابی تا سقف سه درس را مجدد بدون پرداخت شهریه اخذ کنند و در کلاسها شرکت نمایند و نمره خود را جبران کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.