کد خبر : 5971
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 مهر 1398 - 8:45
-

خانواده شهید سید جاسم نوری در اهواز تجلیل شدند+تصاویر

خانواده شهید سید جاسم نوری در اهواز تجلیل شدند+تصاویر

خانواده شهید سید جاسم نوری در اهواز تجلیل شدند+تصاویر خانواده سردار شهید سید جاسم نوری، از شهدای مدافع حرم خوزستان با حضور جمعی از مسئولان در اهواز تجلیل شدند. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خانواده سردار شهید سید جاسم

خانواده شهید سید جاسم نوری در اهواز تجلیل شدند+تصاویر
خانواده سردار شهید سید جاسم نوری، از شهدای مدافع حرم خوزستان با حضور جمعی از مسئولان در اهواز تجلیل شدند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خانواده سردار شهید سید جاسم نوری، از شهدای مدافع حرم خوزستان با حضور جمعی از مسئولان در اهواز تجلیل شدند.

در این برنامه اعضای بسیج شرکت فولاد اکسین از خانواده سردار شهید سید جاسم نوری، از شهدای مدافع حرم خوزستان تجلیل کردند و یاد و خاطره این شهید را گرامی داشتند.

اعضای بسیج شرکت فولاد اکسین همچنین ضمن ادای احترام به مقام شامخ سردار شهید سید جاسم نوری، از شهدای مدافع حرم خوزستان خانواده معظم این دلیرمرد خوزستانی را مورد تفقد قرار دادند.

در آئین دیگری نیز عبدالرضا سنواتی رییس شورای اسلامی شهر اهواز نیز از خانواده سردار شهید سید جاسم نوری، از شهدای مدافع حرم خوزستان تجلیل کرد و یاد این شهید را گرامی داشت.
شهید سید جاسم نوری معروف به شیرمرد دجیل به‌عنوان آخرین فرزند خانواده سید جابر در پانزدهمین روز از اسفند ماه سال ۱۳۴۶ هجری شمسی در شهر حمیدیه خوزستان دیده به جهان گشود.

این دلیرمرد خوزستانی در روز پنج‌شنبه هفتم خرداد ماه سال ۱۳۹۴ در شهر الرمادی عراق مجروح شد و پس از انتقال به بیمارستان در مدینه الطب بغداد به شهادت رسید.

پس از آن، پیکر مطهر شهید نوری به کربلای معلا منتقل و با حضور اقشار مختلف مردم و رزمندگان عراقی و زائران ایرانی در بین الحرمین تشییع شد و بعد به ایران انتقال یافت.
پیکر شهید نوری پس از انتقال به ایران در روز یکشنبه ۱۰ خرداد ماه ۱۳۹۴ به حمیدیه منتقل شد و مردم حمیدیه با این شهید وداع کردند.

پس از آن پیکر مطهر شهید سید جاسم نوری به اهواز انتقال یافت و با حضور اقشار مختلف مردم خانواده شهدا تشییع شد و بنا به وصیتش در پایین مزار شهید مدافع حرم حبیب جنت‌مکان در قطعه ۲ گلزار شهدای اهواز آرام گرفت.

انتهای پیام/ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.