کد خبر : 20438
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 شهریور 1399 - 3:55
-

خانه‌های تخریب شده ناشی از آبگرفتگی کارون از سوی بسیج بازسازی اساسی می‌شود

خانه‌های تخریب شده ناشی از آبگرفتگی کارون از سوی بسیج بازسازی اساسی می‌شود

مدیر آبفای شهرستان کارون با اشاره به مشکل خیابان امام رضا(ع) کوت عبدالله گفت: ۳۵ باب منزل مسکونی تخریب شده ناشی از آبگرفتگی از سوی بسیج سازندگی با همکاری ۲۱ گروه جهادی در کوت عبدالله ساخته می‌شود. سعید دشتی‌زاده ، درباره آبگرفتگی منطقه کوت عبدالله اظهار داشت: خیابان امام رضا(ع) کوت عبدالله بخشی از منطقه

مدیر آبفای شهرستان کارون با اشاره به مشکل خیابان امام رضا(ع) کوت عبدالله گفت: ۳۵ باب منزل مسکونی تخریب شده ناشی از آبگرفتگی از سوی بسیج سازندگی با همکاری ۲۱ گروه جهادی در کوت عبدالله ساخته می‌شود.

سعید دشتی‌زاده ، درباره آبگرفتگی منطقه کوت عبدالله اظهار داشت: خیابان امام رضا(ع) کوت عبدالله بخشی از منطقه کوت‌عبدالله قدیم است که فاقد شبکه جمع‌آوری فاضلاب است.

وی افزود: به دلیل پایین بودن سطح این خیابان نسبت به خیابان‌های کوت‌عبدالله (بیش از ۲ متر) تمامی آب‌های سطحی و فاضلاب‌های موجود در خطوط و جوی‌های روباز تا شعاع ۷۰۰ متر در این خیابان تخلیه می‌شود.

مدیر آبفای شهرستان کارون بیان داشت: جهت جلوگیری از سوختن پمپ و همچنین جلوگیری از تجمع آب در هنگام بارندگی نیاز به احداث ایستگاه پمپاژ اصولی و فنی است که باید توسط شهرداری کوت‌عبدالله احداث و راه‌اندازی شود.

وی اظهار داشت: در حال حاضر یک دستگاه پمپ ۶ اینچ درون یک حوضچه یک در یک و عمق یک متر و بیست نصب شده است. به دلیل نداشتن اپراتور و ورود آشغال به درون پمپ مرتبا باعث سوختن پمپ می‌شود.
دشتی‌زاده درباره تخریب خانه‌های ناشی از آبگرفتگی گفت: ۳۵ باب خانه متعلق به افراد محروم که به سبب آبگرفتگی سال گذشته در مناطق درویشیه گاومیش آباد و کوت عبدالله تخریب شدند، ساخته و مرمت می‌شوند.

وی توضیح داد: این ساخت خانه با حمایت بسیج سازندگی کشور و حمایت و نظارت فنی بنیاد مسکن توسط ۲۱ گروه جهادی اهواز احداث می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.