کد خبر : 20865
تاریخ انتشار : جمعه 4 مهر 1399 - 10:52
-

حقوق معوقه کارگران خدماتی شهرداری لالی پرداخت می‌ شود

حقوق معوقه کارگران خدماتی شهرداری لالی پرداخت می‌ شود

شبکه خبری خوزستان//شهردار لالی از پرداخت ۲ ماه حقوق معوقه کارگران شهرداری این شهر خبر داد. فراز داودی شهردار لالی گفت :پرداخت به موقع حقوق پرسنل جزو اولویت‌ های شهرداری‌ ست و چون پرداخت حقوق از محل در آمد های شهرداری انجام می گیرد و شهرداری فاقد منابع در آمد پایدار است، شهروندان هم به

شبکه خبری خوزستان//شهردار لالی از پرداخت ۲ ماه حقوق معوقه کارگران شهرداری این شهر خبر داد.

فراز داودی شهردار لالی گفت :پرداخت به موقع حقوق پرسنل جزو اولویت‌ های شهرداری‌ ست و چون پرداخت حقوق از محل در آمد های شهرداری انجام می گیرد و شهرداری فاقد منابع در آمد پایدار است، شهروندان هم به علت مشکلات اقتصادی قادر به پرداخت عوارض نیستند، بالطبع ممکن است گاهی پرداخت حقوق همکارانم با تأخیر همراه باشد.

وی افزود:با پیگیری و پشتیبانی فرماندار، امام جمعه و قول مساعد معاونت عمرانی استاندار و مدیر کل امور مالیاتی، خوشبختانه بخشی از حقوق کارگران شهرداری تا اواسط مهر ماه جاری پرداخت خواهد شد.

داودی با اشاره به اینکه حقوق کارکنان شهرداری ماهانه ۷۰۰ میلیون تومان است، عنوان کرد:با توجه به حقوق معوقه یک ساله کارگران و حساسیت دلسوزانه دادستان، رئیس دادگستری و فرمانده سپاه در راستای پرداخت مطالبات کارگران و پیگیری فرماندار، امام جمعه و اعضای شورای اسلامی شهر، همه ما در تلاش هستیم با تامین منابعی پایدار، مشکل حقوق کارگران را برای همیشه حل کنیم.

شهردار لالی ادامه داد :برای دسترسی به این منابع نیازمند زمان هستیم که در تامین ۲ مورد منبع پایدار گام های محکمی برداشته شده و خوشبختانه به همت مسئولین محلی و استانی این امر در آینده ای نزدیک محقق می شود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود بیان داشت :طبق آخرین پیگیری هایی که در سفر کاری مان به تهران داشتیم، در ملاقات با دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام دکتر رضائی و مدیر کل حوزه معاون عمرانی وزیر کشور قول هایی مساعد داده شده که انتظار داریم به زودی اجرائی شوند.

فراز داودی در پایان گفت:امروز ۲ مهرماه از سوی دکتر رضائی در خصوص حقوق کارگران شهرداری لالی مکاتبه ای با وزیر کشور انجام شد که امیدوار هستیم مثمر ثمر و فایده آن شامل حال همکاران زحمتکشم در شهرداری شهرستان شود

خبر : ناهید رضائی میرقائد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.