کد خبر : 16725
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 - 8:15
-

حضور مسئولان استان خوزستان به شهرستان بندرماهشهر

حضور مسئولان استان خوزستان به شهرستان بندرماهشهر

حضور مسئولان استان خوزستان به شهرستان بندرماهشهر :   تمهیدات لازم جهت رفع کمبود آب شرب بندر ماهشهر اتخاذ گردید. به گزارش خبرنگارما ازشهرستان بندر ماهشهر : با حضور مسئولان استانی و محلی موضوع کاهش آب شرب بندر ماهشهر بررسی و تمهیدات لازم جهت رفع این معضل توسط کارشناسان دستگاههای ذی ربط اتخاذ شد. معاون

حضور مسئولان استان خوزستان به شهرستان بندرماهشهر :

 

تمهیدات لازم جهت رفع کمبود آب شرب بندر ماهشهر اتخاذ گردید.

به گزارش خبرنگارما ازشهرستان بندر ماهشهر : با حضور مسئولان استانی و محلی موضوع کاهش آب شرب بندر ماهشهر بررسی و تمهیدات لازم جهت رفع این معضل توسط کارشناسان دستگاههای ذی ربط اتخاذ شد.

معاون عمرانی استاندار خوزستان در حاشیه بازید از مناطق مختلف و تاسیسات آبرسانی شهرستان اظهار داشت : در بازدید بعمل آمده از تأسیسات و نقاط کم آب شهرستان مقرر نمودیم در بخش روستایی بمدت زمان کوتاهی خط لوله آب منتهی به روستای گُرگُر و ۹ روستاهای اطراف آن به تصفیه خانه مرغزار متصل شده و ۳۰ لیتر بر ثانیه آب را به سمت روستاهای ذکر شده روانه سازد که مشکل کم آبی این روستاها برطرف خواهد شد.
مهندس عبیات در خصوص برطرف نمودن مشکل کم آبی نقاط شهری بندر ماهشهر عنوان کرد :

در خصوص این مناطق بویژه مرکز شهر ، کوی آزادگان ، شهرک شهید رجایی ، باتوجه به بازدید میدانی بعمل آمده ، مصوب شد کارگروهی متشکل از کارشناسان دفتر فنی استانداری ، شرکت آبفا خوزستان و سازمان آب و برق جهت مدیریت دقیق انتقال و توزیع آب ، مشخص نمودن و برطرف کردن نقاط فرسوده دارای شکستگی و بررسی امکان احداث برخی خطوط بین شبکه و خطوط انتقال در هفته جاری اقدام فوری نموده تا بتوانیم با اجرا نمودن تمهیدات اتخاذ شده این کارگروه ، در کوتاه مدت این مشکل را مدیریت و تا حدودی برطرف نموده ضمن آنکه در راستای پایداری آبرسانی به نقاط شهری برای بلند مدت نیز با در نظر گرفتن سایر جوانب و نتیجه کارشناسی این کارگروه تصمیماتی در جلسه با مدیران استانی اتخاذ خواهد شد تا ان شاءالله در آینده شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

دکتر حقیقی پور مدیرعامل آبفا خوزستان ابراز داشت : تمامی سعی و تلاش ما و همکارانمان در سازمان آب و برق بر آن است که بتوانیم با اتخاذ تدابیر ویژه و البته کارشناسی شده، مشکلات بوجود آمده را مدیریت و برطرف نموده که این امر نیازمند همیاری شهروندان عزیز در کوتاه مدت که همان جلوگیری از مصرف بیهوده و در بلند مدت استفاده از تأسیسات جدید بویژه در مجتمع های مسکونی چند واحده میباشد که با نصب مخازن آبی در مجتمع ها و کاهش فشار بر خطوط آبرسانی، میتوانیم به این امر دست یابیم.

مهندس بیرانوند فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در بیان داشت : همانطور که مطرح شد جهت رفع کمبود آب شرب روستاهای بخش مرکزی، ما در سال گذشته خط لوله ای بطول ۱۳ کیلومتر احداث نمودیم که اکنون با اتصال آن به تأسیسات تصفیه خانه و آبرسانی مرغزار ، مشکل تامین آب بیش از ۱۰ روستای در مسیر این خط لوله با جمعیت بیش از ۴ هزار نفر برطرف خواهد شد .

وی در ادامه افزود : در امتداد این آبرسانی، ما موضوع روستاهای حدامه و بنیوار را داریم که متاسفانه تاسیسات و خطوط انتقال آب آن چندین سال است شروع شده اما به اتمام نرسیده که جهت تکمیل آن اعتباری از سوی شورای راهبردی شهرستان تخصیص یافته و ان شاءالله در آینده نزدیک برطرف خواهیم نمود.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در پایان عنوان کرد : در خصوص تامین آب شرب مناطق شهری بندر ماهشهر که دارای اختلافی بین سازمان آب و برق و آبفای خوزستان در خصوص میزان انتقالی بود، مقرر گردید با حضور کارشناسان امر، این مسئله برطرف شده و با اختصاص آب مورد نیاز، بتوانیم این معضل را به حداقل برسانیم و شاهد بی آبی نقاط شهری نیز نباشیم.
ناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.