کد خبر : 8996
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 دی 1398 - 7:53
-

حضور دانشجویان جهادگر دانشگاه علوم پزشکی اهواز در مناطق آب گرفته کوت عبدالله

حضور دانشجویان جهادگر دانشگاه علوم پزشکی اهواز در مناطق آب گرفته کوت عبدالله

گروه جهادی «راه خدا» علوم پزشکی اهواز با برگزاری اردوی جهادی دو روزه در منطقه کوت عبدالله اهواز خدمات پزشکی و درمانی به مردم سیل‌زده ارائه کردند. ابراهیم سوفاری‌ اظهار داشت: پس از بارندگی‌های اخیر و ورود فاضلاب به خانه‌ها و آبگرفتگی معابر در برخی از محلات شهر کوت‌عبدالله گروه جهادی «راه خدا» دانشجویان علوم

گروه جهادی «راه خدا» علوم پزشکی اهواز با برگزاری اردوی جهادی دو روزه در منطقه کوت عبدالله اهواز خدمات پزشکی و درمانی به مردم سیل‌زده ارائه کردند.

ابراهیم سوفاری‌ اظهار داشت: پس از بارندگی‌های اخیر و ورود فاضلاب به خانه‌ها و آبگرفتگی معابر در برخی از محلات شهر کوت‌عبدالله گروه جهادی «راه خدا» دانشجویان علوم پزشکی اهواز با همکاری سپاه ناحیه شهرستان کارون در کوت عبدالله اردو برگزار کردند.

وی افزود: در این اردوی دو روزه اکیپ درمانی -پزشکی با حضور دانشگاهیان داوطلب به‌مردم مناطق گرفتار در آب خدمات شنوایی‌سنجی، پزشکی و درمانی ارائه دادند.

مسئول تیم اعزامی گروه جهادی ‌«راه‌ِ خدا» خوزستان ادامه داد: دانشجویان در اردوی جهادی اقدام به ویزیت پزشکی در محلات بحرانی و درگیر با آبگرفتگی کرده و داروهای تجویز شده مورد نیاز نیز به‌صورت رایگان بین بیماران توزیع شد.‌
این دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه‌ جندی‌ شاپور اهواز گفت: از دیگر اقدامات این گروه جهادی، توزیع اقلام بهداشتی و شوینده که از طریق خیرین تهیه شده بود بین نیازمندان توزیع شد.

وی ادامه داد: در این برنامه‌ خدمت‌رسانی، موارد مشکوک و لازم جهت ارجاعات پزشکی‌سطح بالاتر ثبت شده و پیگیری موارد مورد نیاز برای معرفی به مراکز درمانی توسط جهادگران عرصه سلامت به صورت رایگان انجام شد.

انتهای پیام/ ۳۴۱/ح

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.