کد خبر : 19579
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 شهریور 1399 - 22:24
-

حاصل ۹۰ سال بلدیه و شهرداری شادگان این اوضاع نابسامانی است که داریم؟ / لزوم نظارت جدی استانداری بر دخل و خرج شهرداری ها

حاصل ۹۰ سال بلدیه و شهرداری شادگان این اوضاع نابسامانی است که داریم؟ / لزوم نظارت جدی استانداری بر دخل و خرج شهرداری ها

شبکه خبری خوزستان | ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی: حاصل ۹۰ سال بلدیه و شهرداری شادگان این اوضاع نابسامانی است که داریم؟ / لزوم نظارت جدی استانداری بر دخل و خرج شهرداری ها   به گزارش شبکه خبری خوزستان عصر امروز طی جلسه ای که بیش از سه ساعت به طول

شبکه خبری خوزستان | ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی: حاصل ۹۰ سال بلدیه و شهرداری شادگان این اوضاع نابسامانی است که داریم؟ / لزوم نظارت جدی استانداری بر دخل و خرج شهرداری ها

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان عصر امروز طی جلسه ای که بیش از سه ساعت به طول انجامید مسائل و مشکلات شهرستان شادگان با حضور دکتر صدیقی مدیر کل امور شهری و روستایی استانداری خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین ناصری نژاد نماینده مردم، فرماندار، بخشداران و شهرداران شادگان بحث و بررسی شد.

 

 

در ابتدای جلسه ناصری نژاد نماینده مردم شادگان ضمن گرامیداشت ایام عزاداری سیدالشهداء و خوشامدگویی به مهمانان،  به تشریح مسائل شهری و روستایی بخشهای مختلف شهرستان پرداخت و از عدم ایفای نقش موفق شهرداری ها انتقاد کرد.

 

 

ناصری نژاد گفت: در مسائل مختلف شهری مانند نظافت و دفع پسماند، مدیریت فضای سبز، ترافیک و آسفالت شهری، خصوصا در شهر شادگان با مشکل مواجه هستیم، برای مردم سوال است که آیا مدیریت فضای سبز هم نیازمند بودجه آنچنانی هست که سامان دهی نمی شود؟

 

 

نماینده مردم شادگان نظارت جدی و دقیق استانداری بر شهرداری و بخشداری ها را خواستار شد و گفت: متاسفانه هم در شادگان و هم در شهرهای دیگر بخاطر عدم نظارت بر شورا و شهرداری ها، حاشیه های زیادی برای شهرداری ها ایجاد شده است و که منجر به پرونده قضایی، زندان و … شده است.

 

 

ناصری نژاد با اشاره به مسائل شهرداری ها از جمله تعویض مکرر شهردار گفت: متاسفانه شهرداری دارخوین مدام درگیر مسائل حاشیه ای و تعویض شهردار بوده است که حاصلی جز توقف خدمات شهری و ضرر به مردم نداشته است.

 

 

نماینده شادگان با اشاره به  طولانی شدن زمان اتمام پروژه های شهری نظیر جاده ورودی شهر شادگان، گفت پروژه ای که باید طبق برنامه یکساله انجام میشد، حدود چهار سال طول کشیده و این موضوع به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

 

 

وی افزود: چه کسی پاسخگوی زیان مغازه داران و مردم آن منطقه در این مدت هست؟

 

 

ناصری نژاد در مورد آسفالت کوی سعدی گفت: آسفالت سعدی که با پیگیری های زیاد اجرا شده اما هنوز کامل نشده و این امر باعث نگرانی اهالی منطقه شده است و می بایست هرچه سریعتر تکمیل شود.

 

 

وی افزود: مسائلی که به راحتی قابل حل است، به خاطر طولانی شدن تبدیل به مسائل امنیتی و بحرانی شده است.

ناصری نژاد پیرامون اعتبارات شهرداری ها اظهارکرد: اگر نیاز به اعتبارات باشد ما پیگیری میکنیم کما اینکه چندین جلسه در وزارت کشور و سازمان شهرداری ها و وزارت اقتصاد جهت جذب اعتبار با حضور شهرداران تشکیل دادیم و اعتبارات زیادی جذب کردیم، اما متاسفانه فعالیت های صورت گرفته به هیچ عنوان در اندازه های اعتبارات جذب شده نیست.

 

 

نماینده شادگان در پایان گفت: انتظار داریم با پشتیبانی استانداری خوزستان و با وجود اعتبارات زیادی که برای شادگان جذب کردیم  مدیریت بهتری صورت گیرد، و شهر از این وضعیت نامناسب خارج شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.