کد خبر : 7291
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آبان 1398 - 13:03
-

جلسه کمیسیون کارگری شهرستان دشت آزادگان برگزار شد

جلسه کمیسیون کارگری شهرستان دشت  آزادگان برگزار شد

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری دشت آزادگان در این نشست که امروز یکشنبه ۱۲ آبان در محل فرمانداری دشت آزادگان برگزار شد اهم مسائل و مشکلات کارگری بررسی شد . پور عاطف معاون سیاسی اجتماعی فرماندار در این جلسه بر شناسایی و رفع مشکلات کارگران تاکیدکرد و افزود :

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری دشت آزادگان در این نشست که امروز یکشنبه ۱۲ آبان در محل فرمانداری دشت آزادگان برگزار شد اهم مسائل و مشکلات کارگری بررسی شد .

پور عاطف معاون سیاسی اجتماعی فرماندار در این جلسه بر شناسایی و رفع مشکلات کارگران تاکیدکرد و افزود : یکی از هدف های مهم کمیسیون کارگری رصد کردن مسائل و مشکلات جامعه کارگری و پیشگیری از ایجاد مشکل یا چالش های احتمالی است.

پور عاطف خاطر نشان کرد: همه ما در برابر صیانت از جامعه کارگری وظایفی داریم از این رو همکاری و هماهنگی دستگاه های مرتبط می تواند مسیر را برای حل و فصل مشکلات جامعه کارگری هموار سازند.

وی در پایان از دستگاه های عضو خواست جهت بررسی و پیگیری رفع موانع مشکلات نقدینگی و معوقات حقوق و دستمزد و همچنین بیمه کارگران در سطح شهرستان اقدام و در جلسه آتی گزارشی از پیگیری را ارائه نمایند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.