کد خبر : 17583
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 تیر 1399 - 18:15
-

جلسه شورای فرهنگ عمومی بندر ماهشهر

جلسه شورای فرهنگ عمومی بندر ماهشهر

در جلسه شورای فرهنگ عمومی بندر ماهشهر مطرح شد : همگرایی در فرهنگ عمومی موجب اتحاد مردم در مقابله با مشکلات میشود به گزارش خبرنگارمااز شهرستان بندر ماهشهردر جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان برگزار و مسائل فرهنگی بندر ماهشهر مورد بحث و بررسی قرار گرفت. ابتدا عادل عکرش معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان بندر ماهشهر

در جلسه شورای فرهنگ عمومی بندر ماهشهر مطرح شد :

همگرایی در فرهنگ عمومی موجب اتحاد مردم در مقابله با مشکلات میشود
به گزارش خبرنگارمااز شهرستان بندر ماهشهردر جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان برگزار و مسائل فرهنگی بندر ماهشهر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ابتدا عادل عکرش معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان بندر ماهشهر ضمن تبریک روز مالیات و هفته فرهنگ مالیاتی اظهار داشت: نقش فرهنگ عمومی در ایجاد وحدت ملی و توسعه همه جانبه بسیار حائز اهمیت بوده و یکی از مهمترین عوامل در پیشبرد اهداف هر جامعه و سیاستگذاری های دولت ها بشمار می‌رود.

بر همین اساس از مدیران و اعضاء این شورا میخواهیم نسبت به جایگاه فرهنگ عمومی اهتمام خاصی ورزیده و با تلاش مضاعف در جهت عملی نمودن برنامه های آن گام بردارند.
درادامه

همچنین امام جمعه بندرماهشهر و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ابراز داشت : یکی از مهمترین دغدغه های ما در بحث فرهنگ عمومی ، ایجاد بسترهای مناسب برای خانواده ها و عموم شهروندان بویژه در مقابله با تهاجم فرهنگی میباشد.

حجت الاسلام والمسلمین غبیشاوی در ادامه افزود : بر همین اساس باتوجه به شرایط حساس کنونی و بحث ویروس کرونا ، یکی از ویژگی های فرهنگ عمومی، ایجاد فضای همدلی میان عامه مردم برای مقابله با این ویروس بشمار رفته که میبایست دست اندرکاران امر با استفاده از این ظرفیت و پتانسیل در جهت ریشه کن کردن این بیماری گام بردارند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بندر ماهشهر افزود : از دیگر اهداف مورد بررسی در این جلسه ، برنامه ریزی و سیاستگذاری جهت چگونگی برگزاری برنامه های فرهنگی در ایام دهه ولایت و ماه‌های محرم و صفر بوده که امیدوارم بتوانیم متناسب با شرایط موجود برنامه ریزی مناسبی انجام دهیم.

در پایان جلسه نیز اعضاء حاضر به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

خبرنگارناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.