کد خبر : 18662
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مرداد 1399 - 7:10
-

جلسه شورای سلامت و امینت غدایی و ستاد کرونا در هندیجان برگزار شد + تصاویر

جلسه شورای سلامت و امینت غدایی و ستاد کرونا در هندیجان برگزار شد + تصاویر

ادارات باید تهویه داشته باشند اگر بانکی رعایت نکرد آن رو پلمپ می کنم اگر به جای برسد که بخواهیم برخورد خواهیم کرد ادارات باید با رعایت پروتکل های بهداشتی باز باشند.

فرماندار شهرستان هندیجان تاکید کرد: ماه محرم با پروتکل های بهداشتی رعایت شود.

 

جلسه شورای سلامت و امینت غدایی و ستاد کرونا در هندیجان برگزار شد

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار ما از هندیجان علی بویری فرماندار هندیجان در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی ستاد کرونا اظهار کرد: پیشاپیش ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش را تسلیت می گوییم ان شاالله با رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی با نهادینه کردن این فرهنگ وعلی الخصوص بحث ماسک زدن درجامعه بتوانیم یک مراسمی را برگزار کنیم که در خور و نام اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش باشد. رضایت ایشان در همین است که این مراسمات با رعایت پروتکل های بهداشت عمومی و حقوق مردم باشد انشاالله با رعایت پروتکل های بهداشتی بتوانیم ماه محرم را باشکوه ورعایت مسایل بهداشتی اجراء کرده و یک نمونه موفق در سطح استان باشد باتوجه به  وضعیت کرونا درشهرستان هندیجان سفیداست با هماهنگی و همکاری همه عزیزان در سطح شهرستان همه دستگاه‌ها و نهادها زحمت کشیده اند تلاش کردند جای تقدیر وتشکر از جناب آقای دکتر رئیسی مدیرشبکه بهداشت درمان و پرستاران کادر زحمت کش درمان پزشکان تلاش نمودند.

 

وی افزود: مردم هندیجان اکثرا باما همکاری داشتند این وضعیت باید همچنین حفظ شود و تلاش کنند ماسک بزنند و با ترویج این موضوع بتوان باعث قطع زنجیره بیماری در هندیجان باشیم و تنها راه آن مردم ادامه دهند. با همکاری و هماهنگی مسؤلین و این موضوعات و پروتکل هادرسطح جامعه انجام شود موضوع ماسک  درادارات وبانک ها باید بویژه دنبال شود همه در  بانک ها و اداره ها که این خود یک شاخص ارزیابی است علی الخصوص در بانک ها، اگر هر بانکی تبعیت نکرد و وضعیت اش خوب نبود به لحاظ تهویه داشته باشد امکان دارد و با تاکید به تمام ادارات شهرستان اعلام می کنم باید تهویه داشته باشند اگر بانکی رعایت نکرد آن رو پلمپ می کنم اگر به جای برسد که بخواهیم برخورد خواهیم کرد ادارات باید با رعایت پروتکل های بهداشتی بازباشند.

 

نماینده عالی دولت در هندیجان عنوان داشت: دستورالعمل های مربوط به کنکور سراسری باید پیگیری شود و اجرا شود موضوع بسیار مهمی است رعایت فاصله اجتماعی درصندلی ها وهیچ کس بدون ماسک وارد جلسه کنکور نشودافرادی  که بی نظمی می کنند باید انتظامات باشد از نیروی های انتظامی و ظرفیت بسیج استفاده شود و طبق دستور العمل آمده‌ که می توان از نیروهای مقاومت بسیج استفاده کرد که این موضوع حتماً باید  از اهرم نظارت قوی انجام شود. و با نظم از همین الان پیش بینی شود که با رعایت فاصله – ماسک. تجمعات موقع ورود خروج این سه عامل بسیار مهم است این ها اگه رعایت شود مشکلی درکنکور نخواهیم داشت.

 

بویری در پایان گفت: دستورالعمل ماه محرم همینطور آن هم باید بادقت پیگیری شود ونظارت آن برعهده سازمان تبلیغات است هیت ها باید توحیه شوند وجلسات گرفته شود کامل توجیه شوند بادقت ونظر تا پایان عزاداری این  موضوع طبق دستور العمل و پروتکل ها درشهرستان انجام شود وانشاالله به عنوان یک مدل نمونه درشهرستان شور حسینی شکوه مراسمات عزاداری همراه با رعایت حداکثری نکات بهداشتی برگزار شود. در خصوص گندزدایی وضدعفونی این مسائل مدنظر باشد هم در بحث کنکور واماکن مذهبی از قبل ضدعفونی شوند. وضعیت باشگاه‌ های ورزشی و میهمان پذیر باتوجه به وضعیت سفید شهرستان مطابق دستور العمل انجام شود.

 

خبرنگارناصرحکیمی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.