کد خبر : 459
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 - 19:12
-

جلسه تعیین تکلیف باشگاه فرهنگی ورزشی کاوه مسجدسلیمان در مکان این باشگاه برگزار شد + تصاویر

جلسه تعیین تکلیف باشگاه فرهنگی ورزشی کاوه مسجدسلیمان در مکان این باشگاه برگزار شد + تصاویر

تصمیمات نهایی قرار است روز شنبه در جلسه ای با حضور فرماندار، رئیس اداره ورزش و جوانان، فرماندهی کارخانجات تانکسازی شهیدفرخ نیاارتش و رئیس اداره میراث فرهنگی در فرمانداری این شهرستان برگزار شود.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان با حضور حجت الاسلام و المسلپین حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری، مسجدسلیمان، علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی ، فرماندهی کارخانجات تانک سازی شهید فرخ نیا مسجدسلیمان، رئیس شورای شهر، روسای ادارات ورزش و جوانان و میراث فرهنگی همچنین جمعی از اهالی منطقه بازار چشمه علی جلسه تعیین تکلیف باشگاه کاوه در این مکان تاریخی برگزار شد.

حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان در این جلسه با بیان این که باشگاه کاوه به عنوان قدیمی ترین باشگاه ایران قهرمانان بسیاری را در سطوح مختلف ملی و جهانی تحویل جامعه داده است و مردم منطقه نیز به این مجموعه تعلق خاطر دارند انتظار می رود در روزگاری که دشمن سعی دارد از راههای گوناگون جوانان ما را به ورطه نابودی بکشانند مسئولان ارتش مثل همیشه در کنار مردم شرایط را برای استفاده جوانان تسهیل کنند.

وی با اشاره به این که در حال حاضر میراث فرهنگی در حال ثبت ملی این اثر است گفت: بخش هایی از این مجموعه با همکاری بین بخشی مثل زمین فوتسال می توانند مجدداً فعال و در اختیار جوانان قرار بگیرد.

درپایان این جلسه پیشنهاد گردید باشگاه کاوه با قراردادی به صورت بلند مدت به اداره ورزش و جوانان واگذار و این اداره نیز با تعمیر و تجهیز این باشگاه همچنین تشکیل هیئت مدیره جهت استفاده و بهره وری جوانان از این مکان اقدامات لازم رابعمل آورند. تصمیمات نهایی قرار است روز شنبه در جلسه ای با حضور فرماندار، رئیس اداره ورزش و جوانان، فرماندهی کارخانجات تانکسازی شهیدفرخ نیاارتش و رئیس اداره میراث فرهنگی در فرمانداری این شهرستان برگزار شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.