کد خبر : 18204
تاریخ انتشار : شنبه 11 مرداد 1399 - 19:02
-

جلسه به منظور برسی مشکلات منطقه با حضور دکتر علیرضا ورناصری، معاون توسعه ای مناطق نفت خیز، مدیرعامل شرکت مناطق نفت خیز برگزار شد

جلسه به منظور برسی مشکلات منطقه با حضور دکتر علیرضا ورناصری، معاون توسعه ای مناطق نفت خیز، مدیرعامل شرکت مناطق نفت خیز برگزار شد

جلسه به منظور برسی مشکلات منطقه با حضور دکتر علیرضا ورناصری، معاون توسعه ای مناطق نفت خیز، مدیرعامل شرکت مناطق نفت خیز برگزار شد     این جلسه به منظور بررسی مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه و چگونگی هم افزایی و استفاده از ظرفیت های صنعت نفت جهت کاهش مشکلات و معضلات موجود در منطقه

جلسه به منظور برسی مشکلات منطقه با حضور دکتر علیرضا ورناصری، معاون توسعه ای مناطق نفت خیز، مدیرعامل شرکت مناطق نفت خیز برگزار شد

 

 

این جلسه به منظور بررسی مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه و چگونگی هم افزایی و استفاده از ظرفیت های صنعت نفت جهت کاهش مشکلات و معضلات موجود در منطقه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی دفتر دکتر علیرضا ورناصری، روز پنج شنبه مورخ( ۹۹/۰۵/۰۹) جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه با حضور دکتر علیرضا ورناصری، دکتر فرخ علیخانی معاون توسعه ای مناطق نفت خیز کشور، دکتر احمد محمدی مدیرعامل شرکت مناطق نفت خیز جنوب، ائمه جمعه، فرمانداران و مسئولین دفاتر چهار شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه ائمه جمعه، فرمانداران و مسئولین دفاتر دکتر علیرضا ورناصری در چهار شهرستان به بیان مسائل و مشکلات موجود پرداختند و خواهان توجه و نگاه ویژه وزارت نفت به شهرستان متبوع خود شدند.

در ادامه این جلسه پس از ارائه مشکلات و معضلات موجود از زبان مسئولین منطقه، فرخ علیخانی معاون توسعه ای مناطق نفت خیز کشور اظهار داشت: با توجه به حجم بالای مشکلات و خلاء های موجود، در سفر آینده مسئولین واحدهای مربوط به خدمات اجتماعی وزارت نفت ، جهت بررسی تخصصی معضلات منطقه حضور پیدا خواهند کرد.

فرخ علیخانی افزود : با توجه به نرخ بالای بیکاری در این منطقه تلاش مجموعه وزارت نفت بر این بوده که هیچگونه تعدیل نیرویی در این منطقه صورت نپذیرد.

در ادامه جلسه دکتر احمد محمدی مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب با اشاره به اینکه کمبود ها و نارسایی های موجود در شان مردم شریف این منطقه نیست گفت : در پیشامد شرایط سخت موجود تحریم های بین المللی بی اثر نبوده است اما اعتقاد داریم که با اتکا بر ظرفیت و توانایی های موجود در منطقه می شود با ارائه برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت از مشکلات گذر کرد.

دکتر علیرضا ورناصری در ابتدای سخنان خود خطاب به حضار گفت: در طول ۱۱۰ سال گذشته مردم شریف این حوزه انتخابیه متواضعانه به کشور خدمت کرده اند و تا به امروز این حجم عظیم مشکلات را صبورانه تحمل کرده اند.

نماینده چهار شهرستان مسجدسلیمان ، لالی ، هفتکل و اندیکا ضمن توجه ویژه مجموعه وزارت نفت به مردم محروم این منطقه و در دستور کار قرار دادن آن افزود : ۸۰٪ نفت و ۱۵٪ گاز کشور توسط مناطق نفت خیز جنوب تولید می شود اما سهم آن برای مردم حوزه انتخابیه بنده، تنها آمار بیکاری ۴۳٪ بوده است.

دکتر ورناصری با اشاره به پروژه جاده ی جریک بعنوان یکی از پروژه هایی که اجرا آن در حیطه اختیارات وزارت نفت بوده است عنوان داشت: متاسفانه احداث این جاده ارتباطی مهم نیمه کاره رها شده است لذا از مسئولین محترم حاضر در جلسه انتظار توجه ویژه به این پروژه و دیگر پروژه های نیمه تمام حوزه انتخابیه را دارم.

ورناصری از تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، بعنوان امید و دلخوشی جوانان بختیاری یاد کرد و با اشاره مشکلات این تیم، بر لزوم توجه ویژه جهت رفع مشکلات آن تاکید داشت.

در پایان دکتر ورناصری خاطر نشان کرد: در آینده نزدیک هیات بررسی مشکلات و معضلات موجود از جانب وزارت نفت به منطقه خواهد آمد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.