کد خبر : 6934
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 آبان 1398 - 12:52
-

جلسه بررسی روند پرداخت تسهیلات خسارات مسکونی سیل زدگان شهرستان دشت آزادگان

جلسه بررسی روند پرداخت تسهیلات خسارات مسکونی سیل زدگان شهرستان دشت آزادگان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری دشت آزادگان : جلسه بررسی روند پرداخت تسهیلات خسارات منازل مسکونی سیل زدگان به ریاست سعیدعوده زاده معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار دشت آزادگان و با حضور روسای شعب بانک های عامل و مسئولین ستاد معین بازسازی بنیاد مسکن تهران مستقر در شهرستان برگزار شد. در این جلسه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری دشت آزادگان : جلسه بررسی روند پرداخت تسهیلات خسارات منازل مسکونی سیل زدگان به ریاست سعیدعوده زاده معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار دشت آزادگان و با حضور روسای شعب بانک های عامل و مسئولین ستاد معین بازسازی بنیاد مسکن تهران مستقر در شهرستان برگزار شد.
در این جلسه عوده زاده ضمن تقدیر و تشکر از مردم ولایت مدار شهرستان در خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی، بر خدمت رسانی متقابل مسئولین به مردم بویژه در خصوص جبران خسارات ناشی از سیلاب اخیر تاکید کرد.
عوده زاده جذب اعتبارات خسارات سیلاب را مستلزم کار جهادی و هماهنگ بین تمامی دستگاه های مرتبط از جمله بانکهای عامل دانست و افزود: بانک‌های عامل باید پرداخت تسهیلات به خسارت‌دیدگان سیل در این شهرستان را تسهیل کنند.
روسای بانکهای عامل شهرستان نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از عملکرد شعب خود، مشکلات و کمبودهای مرتبط با امور بانکی در شعب خود را بیان و در پایان مقرر گردید مشکلات عدم پرداخت تسهیلات بانک ها با هماهنگی ستاد معین بازسازی و بانکهای عامل استان مرتفع و اعتبارات لازم جذب و در اسرع وقت خسارت مردم پرداخت شود .
شایان ذکر است تا کنون به ۵۹۰۸ باب منزل مسکونی از طرف ستاد معین جهت دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده که ۳۵۰۶ مورد از آنها تسهیلات خود را دریافت نموده اند و مبلغ تسهیلات دریافتی توسط سیل زدگان از مرز ۵۰۰ میلیارد ریال گذشت.

روابط عمومی فرمانداری شهرستان دشت آزادگان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.