کد خبر : 17589
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 تیر 1399 - 18:19
-

جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان هندیجان به ریاست فرماندار برگزار شد

جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان هندیجان به ریاست فرماندار برگزار شد

جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان هندیجان به ریاست فرماندار برگزار شد.   به گزارش خبرنگارمااز شهرستان هندیجان در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان هندیجان پیش از ظهر امروز ۱۸ تیرماه ۹۹ به ریاست مهندس بویری فرماندار و باحضور اعضا در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. مهندس علی بویری فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه

جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان هندیجان به ریاست فرماندار برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگارمااز شهرستان هندیجان در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان هندیجان پیش از ظهر امروز ۱۸ تیرماه ۹۹ به ریاست مهندس بویری فرماندار و باحضور اعضا در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
مهندس علی بویری

فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان هندیجان در این جلسه ضمن اشاره به اهمیت مقوله کتاب و کتابخوانی اظهارداشت؛: گسترش فرهنگ کتابخوانی و دانش اندوزی نیازمند حمایت و توجه جدی دستگاههای ذیربط از کتابخانه های عمومی بوده و گفت:شهرداری ها در پرداخت سهم نیم درصد کتابخانه ها اقدام نمایند.

وی افزود: پرداخت به موقع نیم درصد از سوی شهرداری ها به حساب انجمن کتابخانه های عمومی مطابق قانون امری مهم در راستای حمایت و توسعه فرهنگ کتابخوانی و توجه به مقوله مهمی همچون کتاب است.

وی با اشاره به نقش مهم کتابخانه های عمومی در توسعه اجتماعی و فرهنگی جامعه بیان کرد: پناه بردن به اندیشه،علم و مطالعه نیاز امروز هر جامعه ای است.

فرماندار هندیجان در پایان با اشاره به اجرای برنامه پایتخت کتاب در شهرستان،گفت:پیگیری و ایجاد این امر مهم،جهت ترویج و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی بسیار حائز اهمیت بوده و از اعضا خواست ضمن تشکیل کارگروهی جهت بررسی کارشناسی طرح، این امر را پیگیری و اجرایی نمایند.

خبرنگار/ناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.