کد خبر : 11707
تاریخ انتشار : شنبه 26 بهمن 1398 - 8:00
-

جانباز خوزستانی به همرزمان شهیدش پیوست

جانباز خوزستانی به همرزمان شهیدش پیوست

یکی دیگر از آلاله‌های بوستان ایثار و شهادت از شهر ملاثانی استان خوزستان پس از سال‌ها تحمل درد و رنج مجروحیت به آسمان پر کشید و میهمان دوستان و همرزمان شهیدش شد. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، یکی از یادگاران دوران هشت سال حماسه و مقاومت از شهر ملاثانی استان

یکی دیگر از آلاله‌های بوستان ایثار و شهادت از شهر ملاثانی استان خوزستان پس از سال‌ها تحمل درد و رنج مجروحیت به آسمان پر کشید و میهمان دوستان و همرزمان شهیدش شد.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، یکی از یادگاران دوران هشت سال حماسه و مقاومت از شهر ملاثانی استان خوزستان پس از تحمل چندین دهه درد و رنج مجروحیت آسمانی شد و به همرزمان شهیدش پیوست.

جانباز سرافراز حبیب مرداسی از رزمندگان خوزستانی است که در دوران دفاع مقدس همگام با دیگر مجاهدان فی سبیل الله در جبهه حضور یافت و به نبرد با دشمنان دین و میهن پرداخت.

این دلیرمرد خوزستانی پس از حضور در جبهه در نبرد با دشمنان اسلام به افتخار جانبازی نائل آمد و از آن پس تاکنون با درد و رنج مجروحیت همنشین بود.

این جانباز اهل شهر ملاثانی شهرستان باوی بیش از این فراق یاران و همرزمان شهید را تاب نیاورد و پس از چندین دهه بردباری و شکیبایی در برابر جراحات ناشی از حضور در جبهه به آسمان پر کشید.

قرار است با حضور دوستان، آشنایان، وابستگان، فامیل، همسایگان، بستگان، همشهریان و هم استانی‌ها پیکر پاک این جانباز دلیر همزمان با ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) در شهر ملاثانی تشییع شود.
آیین تشییع پیکر پاک رزمنده دوران دفاع مقدس حبیب مرداسی با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و بسیجیان از مسجد صاحب الزمان(عج) شهر ملاثانی از توابع شهرستان باوی انجام می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.