کد خبر : 7610
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آبان 1398 - 7:56
-

جانباز خوزستانی به همرزمان شهیدش پیوست

جانباز خوزستانی به همرزمان شهیدش پیوست

جانباز خوزستانی به همرزمان شهیدش پیوست یکی دیگر از آلاله‌های بوستان ایثار و شهادت پس از سال‌ها تحمل درد و رنج مجروحیت به آسمان پر کشید و میهمان دوستان و همرزمان شهیدش شد. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، یکی از یادگاران دوران هشت سال حماسه و مقاومت از دیار رامشیر

جانباز خوزستانی به همرزمان شهیدش پیوست
یکی دیگر از آلاله‌های بوستان ایثار و شهادت پس از سال‌ها تحمل درد و رنج مجروحیت به آسمان پر کشید و میهمان دوستان و همرزمان شهیدش شد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، یکی از یادگاران دوران هشت سال حماسه و مقاومت از دیار رامشیر پس از تحمل چندین دهه درد و رنج مجروحیت آسمانی شد و به همرزمان شهیدش پیوست.

جانباز سرافراز کاظم نخلستانی از رزمندگان خوزستانی است که در دوران دفاع مقدس همگام با دیگر مجاهدان فی سبیل الله در جبهه حضور یافت و به نبرد با دشمنان دین و میهن پرداخت.

این دلیرمرد خوزستانی پس از حضور در جبهه در نبرد با دشمنان اسلام به افتخار جانبازی نائل آمد و از آن پس تا کنون با درد و رنج مجروحیت همنشین بود.

این جانباز رامشیری بیش از این فراق یاران و همرزمان شهید را تاب نیاورد و پس از چندین دهه بردباری و شکیبایی در برابر جراحات ناشی از حضور در جبهه به آسمان پر کشید.
شهرستان رامشیر شهدای زیادی را به اسلام تقدیم کرده است که سردار شهید احمد قنواتی، شهید بهرام حیدری، شهید حبیب جدهانی، شهید عباس سرانجام، شهید منصور شولی پور، شهید عبدالعظیم خالدی، شهید سید مسعود مولوی، شهید لفته حمید، شهید عبدالله رئیسی، شهید یوسف عقیلی زاده، شهید محمد قنواتی، شهید عبدالرضا شفیعی و شهید مدافع حرم صالح صالحی از جمله آنها هستند.

انتهای پیام/۳۳۱/ ع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.