کد خبر : 7666
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 آبان 1398 - 14:01
-

ثبات مدیریتی، در حد فولاد

ثبات مدیریتی، در حد فولاد

همین چند روز پیش بود که مدیرعامل جدید گروه ملی صنعتی فولاد ایران معرفی شد. با بررسی تاریخ انتصاب مدیران قبلی آنچه نگران کننده بنظر میرسد تغییر سومین مدیر طی هفده ماه اخیر است. مدیران کارآزموده، خوزستانیها و بالخصوص خانواده گروه ملی، شرکتی که مدتها درگیر مشکلات اساسی بوده و به تازگی جوانه های امید

همین چند روز پیش بود که مدیرعامل جدید گروه ملی صنعتی فولاد ایران معرفی شد. با بررسی تاریخ انتصاب مدیران قبلی آنچه نگران کننده بنظر میرسد تغییر سومین مدیر طی هفده ماه اخیر است.

مدیران کارآزموده، خوزستانیها و بالخصوص خانواده گروه ملی، شرکتی که مدتها درگیر مشکلات اساسی بوده و به تازگی جوانه های امید و اشتغال و ازدهار را لمس میکند از تغییرات پیوسته مدیریتی نگرانند.

کارکنان خدوم این شرکت مهم و استراتژیک استان، همچون همه کارکنان هر شرکتی، خواهان رشد فرآیند تولید، تداوم بازدهی بالا و پیوستگی در اشتغال پویا هستند و قطعا از متولیان امر، تداوم و ثبات مدیریتی را بعنوان رکن رکین این اتفاقات، خواستارند.

نگارنده بعنوان یک فعال اجتماعی، ضمن آرزوی موفقیت برای مدیران قبلی در مناصب جدیدشان، و آرزوی توفیق مدیرعامل جدید و مجموعه همراه ایشان، از نمایندگان دولت در استان، از نمایندگان مجلس و از همه عواملی که در تغییرات مدیریتی دست دارند خواستار این مهم است که استان خوزستان را با دو عامل مهم (علاوه بر همه عوامل مهم دیگر) یاری کنند.

اول، انتخاب مدیران براساس شایسته سالاری و دوری از انتخابهای آزمون و خطایی. (یعنی از انتصابهایی که ثمره اش، کارنامه آنان و نتایجش، گریبانگیر استان میشود بپرهیزند)

دوم، ثبات مدبریتی در کنار اعتماد به جوانان لایق استانی

همگی میدانیم که خوزستان و هر دیاری بطور عام، و هر شرکتی به طور خاص، با تلاش فرزندانش و امیدی که از آینده روشن، ترسیم میشود آباد خواهد شد، لذا همه ما موظفیم امید و آینده روشن را برای فولادمردان و خانواده آنان ترسیم کنیم.

با تقدیم بهترین آرزوها برای خانواده بزرگ کارکنان شرکتهای فولادی استان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.