کد خبر : 865
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 - 9:05
-

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بدون بازیکن محروم به میدان می‌رود

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بدون بازیکن محروم به میدان می‌رود

در آستانه این بازی از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران اسامی محرومان هفته بیست‌ و نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور اعلام شد که نام هیچ کدام از بازیکنان تیم نفت مسجدسلیمان در بین این افراد نیست و فیروز کریمی بدون بازیکن محروم به مصاف تیم حریف می‌رود.

شبکه خبری خوزستان | در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران تیم نفت مسجدسلیمان در یک بازی خانگی با تیم ذوب آهن اصفهان دیدار می‌کند.

این بازی روز ‌پنج‌شنبه ۲۶ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۲۱:۳۰ به میزبانی زردپوشان مسجدسلیمانی آغاز می‌شود و شاگردان فیروز کریمی در نفت مسجدسلیمان و شاگردان علیرضا منصوریان در تیم ذوب آهن اصفهان به مصاف هم می‌روند.

این دیدار در ورزشگاه شهید بهنام محمدی‌راد شهر نفتخیز مسجدسلیمان برگزار می‌شود که که زردپوشان مسجدسلیمانی از حضور پرشور و گسترده هواداران و طرفداران با تعصب خود بهره‌مند هستند.

در آستانه این بازی از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران اسامی محرومان هفته بیست و نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور اعلام شد که نام هیچ کدام از بازیکنان تیم نفت مسجدسلیمان در بین این افراد نیست و فیروز کریمی بدون بازیکن محروم به مصاف تیم حریف می‌رود.

اما بنا بر اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران تیم ذوب آهن اصفهان یک بازیکن محروم دارد که نمی تواند در بازی هفته سی‌ام مقابل نفت مسجدسلیمان به میدان برود.

حمید بوحمدان از تیم ذوب آهن اصفهان که سابقه بازی در نفت مسجدسلیمان را نیز در کارنامه ورزشی خود دارد بازیکن محروم هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران است و نمی‌تواند در این هفته بازی کند.

تا پایان هفته بیست و نهم، تیم نفت مسجدسلیمان ۲۲  امتیاز کسب کرده است و در رده چهاردهم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بالاتر از تیم سپیدرود رشت جای دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.