کد خبر : 550
تاریخ انتشار : شنبه 14 اردیبهشت 1398 - 18:04
-

توسعه خوزستان باید نگاه به سرمایه‌گذاری باشد

توسعه خوزستان باید نگاه به سرمایه‌گذاری باشد

استاندار خوزستان با بیان این که ا بیان این که امروز و برای توسعه خوزستان باید نگاه به سرمایه گذاری در استان مثبت و مؤثرباشد، گفت: توسعه خوزستان باید نگاه به سرمایه‌گذاری باشد. غلام رضا شریعتی در آئین کلنگ‌زنی فولاد اندیمشک، اظهار داشت: امروز برای پیشرفت کشور، نیازمند اتحاد و حمایت از سرمایه گذاران و

استاندار خوزستان با بیان این که ا بیان این که امروز و برای توسعه خوزستان باید نگاه به سرمایه گذاری در استان مثبت و مؤثرباشد، گفت: توسعه خوزستان باید نگاه به سرمایه‌گذاری باشد.

غلام رضا شریعتی در آئین کلنگ‌زنی فولاد اندیمشک، اظهار داشت: امروز برای پیشرفت کشور، نیازمند اتحاد و حمایت از سرمایه گذاران و ترغیب آنان به حضور در صحنه تولید هستیم.

وی با اشاره به سیلاب خوزستان و حضور تمام دستگاه‌های اجرایی و اقشار اجتماعی برای خدمت رسانی به شهروندان، گفت: سیلاب، سبب افزایش سرمایه‌های اجتماعی خوزستان و اتحاد مردم شد.

استاندار خوزستان عنوان کرد: امروز همه مردم ایران، خوزستان را استان دوم خود می‌دانند و همه ما باید با استفاده از این فرصت و رسیدگی به مشکلات مردم مناطق سیل زده، زمینه را برای توسعه استان فراهم کنیم.

ِوی با بیان این که امروز و برای توسعه خوزستان باید نگاه به سرمایه گذاری در استان مثبت و مؤثر باشد، افزود: سرمایه گذاری زمینه را برای تأمین امنیت اقتصادی و پیشرفت کشور فراهم می‌کند و به همین جهت باید از سرمایه گذاری در کشور حمایت جدی کرد.

شریعتی سرمایه‌گذاری و حمایت از بخش خصوصی را برای تأمین منافع کشور ضروری دانست و بیان کرد: اتحاد اقوام و حمایت از تولید و توجه به ظرفیت‌های مختلف استان خوزستان، حمایت از مردم و ایجاد زمینه برای توسعه استان است.

وی با اشاره به حضور شرکت‌های بزرگ فولادی کشور برای احداث فولاد اندیمشک، خاطر نشان کرد: باید تلاش کرد ظرفیت تولید فولاد در اندیمشک به بیشترین میزان خود برسد و از همه فرصت‌های موجود برای تکمیل و بهره برداری از آن، بهره گرفت.

استاندار خوزستان دسترسی مناسب فولاد اندیمشک به مسیرهای ارتباطی و نیازهای طبیعی و جغرافیایی را یک فرصت مهم اقتصادی دانست و ادامه داد: طرح فولاد اندیمشک یک کار و ایده اقتصادی برنامه ریزی شده برای توسعه خوزستان است.

منبع:خبرگزاری تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.