کد خبر : 13012
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 اسفند 1398 - 8:34
-

تمامی هتل ها و مسافرخانه‌های آبادان تعطیل شد

تمامی هتل ها و مسافرخانه‌های آبادان تعطیل شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان گفت: به دستور ستاد مبارزه با کرونا آبادان تمامی هتل ها مسافرخانه ها و بازارهای سرپوشیده و سایر اماکن عمومی تعطیل می باشند. به گزارش شبکه خبری خوزستان زین العابدین موسوی دیروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت : به دستور ستاد مبارزه با کرونا آبادان تمامی هتل ها مسافرخانه

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان گفت: به دستور ستاد مبارزه با کرونا آبادان تمامی هتل ها مسافرخانه ها و بازارهای سرپوشیده و سایر اماکن عمومی تعطیل می باشند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان زین العابدین موسوی دیروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت : به دستور ستاد مبارزه با کرونا آبادان تمامی هتل ها مسافرخانه ها و بازارهای سرپوشیده و سایر اماکن عمومی تعطیل می باشند و شهرداری در پارکها اجازه نصب چادررا نمی دهد همچنین آموزش و پرورش این شهرستان برنامه ای برای پذیرش مسافر در مدرسههای خود ندارد.

وی افزود: طی هماهنگی های صورت گرفته با فرماندارخرمشهرمقرر شد این تدابیربرای جاده اهواز خرمشهرهم اعمال گردد از میهمانان و هموطنان غیر آبادانی تقاضا داریم تا اطلاع ثانوی نیت ورود به آبادان را نداشته باشند.
وی با بیان اینکه اوضاع درآبادان کاملا تحت کنترل است و هیچ جای نگرانی برای مردم نیست افزود : تدابیراعلام شده فعلی جهت حفظ کنترل هرچه بهتر وضعیت سلامت شهر می باشد وما موظف و مامور به مراقبت از جغرافیای خودمان هستیم بنا براین از شهروندان محترم تقاضا داریم با رعایت نکات بهداشتی که از سوی کارشناسان بهداشت و درمان اعلام می شود در تضمین حفظ سلامت شهر کمک کنند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان گفت :ماسک،الکل،ژل و دستکش به اندازه مصرف مردم شهر موجود است و جهت نظارت بهتر روند توزیع و فروش با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی در تمام داروخانه های شهر آبادان نیروهای ناظر بر توزیع و نرخ مواد مورد نیاز مردم مستقر شده اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.