کد خبر : 17745
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 تیر 1399 - 3:35
-

تقویت تیم‌های پایه اولویت اصلی کادر جدید هیئت کاراته خوزستان است

تقویت تیم‌های پایه اولویت اصلی کادر جدید هیئت کاراته خوزستان است

گروه استان‌ها-رئیس هیئت کاراته خوزستان گفت: کادر جدید هیئت کاراته خوزستان دنبال سامان بخشی و ایجاد فضای آرام در این ورزش است. فرهاد میناپور ، با اشاره به اوضاع نامناسب این هیئت ورزشی اظهار داشت: یک هفته است که این هیئت ورزشی را تحویل گرفتم. امیدوارم بتوانیم با کمک دوستان و با انتخاب یک کادر

گروه استان‌ها-رئیس هیئت کاراته خوزستان گفت: کادر جدید هیئت کاراته خوزستان دنبال سامان بخشی و ایجاد فضای آرام در این ورزش است.
فرهاد میناپور ، با اشاره به اوضاع نامناسب این هیئت ورزشی اظهار داشت: یک هفته است که این هیئت ورزشی را تحویل گرفتم. امیدوارم بتوانیم با کمک دوستان و با انتخاب یک کادر جوان و قوی، سروسامانی به هیئت کاراته دهیم.

وی افزود: مسابقات کاراته کشور مثل همه مسابقات ورزشی کشور به دلیل کرونا تعطیل است و در سکوت به سر می‌برد. فقط ممکن است مسابقاتی در فضای مجازی آن هم در سطح استان‌ها و برگزاری کلاس‌های ارتقای داوری برگزار شود.

رئیس هیئت کاراته خوزستان بیان کرد: کاراته استان متاسفانه طی دو سال اخیر دستخوش یک سری مسائل داخلی شده بود. این دودستگی و اختلاف در ورزش کاراته هر چند ممکن است در هر خانواده ورزشی رخ دهد.
میناپور با اشاره به اختلافات موجود در این ورزش مهم خوزستان اضافه کرد: برخی انتقادها به مسئولان قبلی باعث ایجاد شکاف و حرمت شکنی در این ورزش شده بود. یکی از اقدامات مهم ما در این مدت ایجاد آرامش و حفظ حرمت بزرگان این ورزش است. برای همین با بسیاری از بزرگان این ورزش پیش از قبول مسئولیت در استان صحبت کردیم.

وی درباره وضعیت کاراته و آینده این رشته اظهار داشت: با توجه به اینکه کاراته استان خوزستان ظرفیت‌های بالقوه زیادی دارد یعنی اگر روی این ظرفیت‌ها کار شود و در مسیر صحیح هدایت شود قطعاً آینده روشنی پیش روی این ورزش است

این مسئول ورزشی استان گفت: یکی از اهداف بلند مدت ما در خوزستان سرمایه‌گزاری روی تیم‌های پایه است. دنبال ایجاد یک سازوکار برای تربیت و تحویل این جوانان خوزستانی به تیم ملی هستیم.

وی افزود: کاراته ورزشی است که مسابقات زیادی دارد و تیم ملی آن معمولاً ثابت است. دنبال افزایش تعداد ورزشکاران خوزستانی در تیم المپیک و امید کشورمان هستیم.

میناپور در پایان عنوان کرد: تیم مدیریتی تازه شروع کرده است. انتظار داریم همه دوستداران این ورزش برای ارتقا کاراته دست ما را بگیرند و اجازه دهند تا در فضای آرام برنامه‌های خود را پیش ببریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.