کد خبر : 10333
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 - 10:51
-

تقدیر از حضور پرشور اصناف در مراسم تشیع سردار سلیمانی / فراخوان کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

تقدیر از حضور پرشور اصناف در مراسم تشیع سردار سلیمانی / فراخوان کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

تقدیر از حضور پرشور اصناف در مراسم تشیع سردار سلیمانی / فراخوان کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان شبکه خبری خوزستان: رییس اتاق اصناف ایران و اهواز از حضور پرشور اصناف در مراسم تشیع سردار سلیمانی تقدیر کرد فراخوان کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان را اعلام کرد به گزارش شبکه خبری خوزستان

تقدیر از حضور پرشور اصناف در مراسم تشیع سردار سلیمانی / فراخوان کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

شبکه خبری خوزستان: رییس اتاق اصناف ایران و اهواز از حضور پرشور اصناف در مراسم تشیع سردار سلیمانی تقدیر کرد فراخوان کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان را اعلام کرد

به گزارش شبکه خبری خوزستان دکتر سعید ممبینی رییس اتاق اصناف ایران و اهواز در اجلاس عمومی اتاق اصناف اهواز با اشاره به شهادت پر افتخار سردار رشید بزرگ اسلام شهیدحاج قاسم سلیمانی و دیگر شهیدان جنایت تروریستی آمریکا اشاره کرد و گفت : شهادت سردار سلیمانی مانند حیاتش ، موجب عزت اسلام و انقلاب شد و جا دارد از حضور پرشور جامعه بزرگ اصناف و بازاریان در آئین تشییع و مراسم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت تقدیر و تشکر نمایم .

وی تصریح کرد: از کلیه روسای اتحادیه های صنفی دعوت می شود که در راستای تعهدات اجتماعی خود همانند گذشته در صحنه حاضر و به یاری هموطنان سیستانی گرفتار در سیل بشتابند.

رییس اتاق اصناف ایران و اهواز تاکید کرد: اصناف حماسه سیل بهار ۹۸ خوزستان که با کمک های بازاریان و اتاق های اصناف رقم خورد را در سیل زمستان ۹۸ سیستان و بلوچستان تکرار خواهند نمود.

وی با اشاره به گستردگی سیل در استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: برای هماهنگی و نظم در جمع آوری کمکهای اعضای تحت پوشش اتحادیه های صنفی استان خوزستان و دیگر استانها باید به اتاقهای اصناف مراجعه کنند.

رئیس اتاق اصناف ایران همچنین از اتحادیه هایی که به صورت خودجوش در جمع آوری کمک های نقدی و اقلام مورد نیاز مشارکت می نمایند ، تقدیر و تشکر کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.