کد خبر : 20371
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 شهریور 1399 - 3:26
-

تداوم مشکلات منطقه “کوت عبدالله”؛ قول شهردار کارون در پرداخت معوقات کارگران محقق می‌شود؟

تداوم مشکلات منطقه “کوت عبدالله”؛ قول شهردار کارون در پرداخت معوقات کارگران محقق می‌شود؟

با وجود ادعای اخیر شهردار کارون مبنی بر رفع مشکلات مربوط به منطقه “کوت عبدالله” و تسریع در پرداخت حقوق کارگران شهرداری اما به‌نظر می‌رسد هنوز مشکلاتی نظیر انباشت زباله سلامت مردم این منطقه را تهدید می‌کند. به گزارش شبکه خبری خوزستان، عدم تعیین محدوده بین دو شهر کارون و اهواز و پرداخت‌نشدن حقوق کارگران

با وجود ادعای اخیر شهردار کارون مبنی بر رفع مشکلات مربوط به منطقه “کوت عبدالله” و تسریع در پرداخت حقوق کارگران شهرداری اما به‌نظر می‌رسد هنوز مشکلاتی نظیر انباشت زباله سلامت مردم این منطقه را تهدید می‌کند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، عدم تعیین محدوده بین دو شهر کارون و اهواز و پرداخت‌نشدن حقوق کارگران شهرداری سبب انباشت زباله در سطح شهر شده است. شهردار وعده داد به‌زودی پرداخت حقوق کارگران به‌روز و مشکلات حل شود.

عباس دشت‌بزرگ، مسئول شورای محلی منطقه یک اهواز اظهار داشت: اعتصاب کارگران شهرداری منجر به عدم جمع‌آوری زباله‌های منطقه یک اهواز و نارضایتی مردم در هفته اخیر شد؛ تعیین‌نشدن محدوده بین اهواز و کارون و تقسیمات بدون برنامه‌ریزی عامل اصلی این سردرگمی‌ها است.

دشت‌بزرگ با اشاره به تاکید امام جمعه اهواز مبنی بر اینکه “منطقه مذکور زیرمجموعه شهرداری اهواز است” گفت: پرداخت‌نشدن حقوق کارگران منجر به اعتصاب یک‌هفته‌ای کارگران در این منطقه شده است. کوتاهی شهرداری و پرداخت‌نشدن حقوق، نارضایتی کارگران را در پی داشته و این مسئله بهداشت عمومی منطقه را مورد تهدید جدی قرار داده است.

اصفهان| تجمع کارکنان بیمارستان الزهرا در اعتراض به عدم پرداخت کارانه؛ دانشگاه علوم پزشکی پاسخ داد

تجمع کارگران نیشکر هفت تپه روند واگذاری‌ها را در کشور اصلاح کرد

مشکل جمع‌آوری زباله از سطح شهر حل شده است

انتقادات مسئول شورای محلی منطقه یک اهواز در حالی مطرح می‌شود که اخیراً شهردار کارون مدعی رفع مشکلات و جمع‌آوری زباله‌های “کوت عبدالله” شد.

بنابر اعلام روابط عمومی شهرداری کارون؛ آرش دُر، شهردار شهرستان کارون درباره مشکل جمع‌آوری زباله در خیابان‌های این شهرستان در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرده است: به‌دلیل ۷۵روز عقب‌افتادن حقوق کارگران حمل زباله و رُفت‌‌وروب شهرداری کوت‌عبدالله، گروهی از کارگران گله‌مند و ناراحت بودند اما عده‌ای از بیرون مجموعه به تحریک کارگران پرداختند و سبب بروز مشکلاتی در جمع‌آوری زباله‌های سطح شهر شدند.

وی افزود: با همکاری فرمانداری شهرستان کارون و شورای تأمین شهرستان، این مسئله به اتمام رسید و جمع‌آوری زباله‌ها و پسماند در تمام نواحی شهرستان در حال انجام است.

شهردار شهرستان کارون گفت: تمام تلاش خود را در جهت فراهم و پرداخت‌کردن معوقات کارگران عزیز به‌کار گرفته‌ایم اما بدهی‌ها از مدت‌ها قبل انباشته شده‌اند و کار در این زمینه آسان نیست؛ به هرحال به‌دنبال پرداخت هرچه زودتر حقوق کارگران هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.